24.8.2012

MÄKKI!

Julia oli tosi kiukkunen ja kitisi kokoajan eilen illalla, heräsi vähän väliin huutamaan, ja olin huolissani hänestä.
Epäilin korvatulehdusta ja kaikkea, mutta uskon silti että ne hampaat häiritsi häntä.
00:00 aikaan yöllä annoin hänelle lääkettä "kipuun" ja hän nukkui aamu 7 asti, Mankku tuli sopivasti kotiin silloin ja vahtoi vaipan ja laittoi sitteriin katsomaan lastenohjelmia, 8 aikaan heräsin itse kun Julia alkoi kitisemään, nousin ylös ja tulin viihdyttämään Juliaa.
Eilisillasta asti on ollut vaikeuksia saada tuo tyttö nukkumaan koska hän on oppinut uuden jutun, eli tutin pois ottaminen suusta ja siksi ei malta nukkua.
Tänäänkin yritin saada parvekkeelle vaunuihin ja omaan sänkyyn mut ei, Loppujen lopuksi neiti oli niin väsynyt että nukahti sitteriin.

TÄNÄÄN, oli SE PÄIVÄ jota olin jo vähään aikaan odottanutkin :D
Minä en voi mitään sille että rakastan mäkkiruokaa, ja sitä on pakka saada, olin ollut jo kauan ilman sitä, mutta tänään sain mäkkiruokaa <3
Käytiin Idan ja Maggiksen kanssa siis siellä syömässä.
Sitten käytiin Tigerissä ostamassa pikkukrääsää. Halpa ja ihana kauppa!

Sitten tulimme kotiin ja oltiin vähän aikaan isin kanssa ennenkun hän TAAS lähti töihin. Ihan tyhmää kun joutuu perjantai-Lauantai yön kanssa tekee töitä.
Tuntuu kun en ois nähny omaa miestä viikkoon, kun ollaan nähty nopeasti vain, minulla on jo kauhea ikävä häntä. :(


Lauantai-sunnuntai yö hän on kokonaan minun!

Marietta kävi tässä meillä nopeasti nukkumassa ja katsomassa puolet salkkareista :D.
Nyt Julia nukkuu ja tämä mamma katsoo tätä sotkusta kotia ja miettii että jaksaisikohan sitä siivota?

Julia eilen, ennen nukkumaanmenoa.

Kissamme Skrållan <3

Peilikuva, siitä tuli aika jännä, niin oli pakko lisätä tänne :)


CIAO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3