14.8.2012

Ooooon NIIIIIIIIN PARAS

Tänään Julia nukkui 8:45 asti, eli tämäkin mamma sai nukkua.
Noustiin ja tehtiin aamutoimet ja sitten Julia sai istua sitterissä ja katella kun harjoitin teoriakokeeseen.
Marietta tuli vähän 10 jälkeen tähän meille ja lähdettiin melkeen heti kävelemään katsastuskonttoria päin. Oli todella lämmin ja ihana sää eli iha hyvin pysty olemaan ihan topissa vaan.
Vähän jännitti matkalla sinne, mutta ei silleen pahasti kuitenkaan, koska olin sitä mieltä että jos pystyn laulamaan Julialle ja kiikuttamaan sen sitteriä ja samalla tekeen teoriakoetta netissä ja viel päästä läpi niin pakko mun on päästä se oikeakin koe läpi :)

Olin yksin siellä huoneessa ONNEKS!!.. Ja kun mun piti alkaa tekee koetta, huomasin että se oli ruotsiksi, eli menin sanomaan toimistotädille että haluan sen suomeksi..
Sitten pääsin aloittamaan.. Eka tein pari harjoitusta ja sitten menin siihen kokeeseen.
Aika ei saannut minua panikoimaan, mutta se kyllä että olinko vastannut väärin vai oikein.. Ja lopussa olin iha paniikissa kun tuli että "Kokeesi on......" ne pari sekunttia sen jälkeen tuntuivat parilta tunnilta ja sitten tuli "HYVÄKSYTTY", Tietäisittepä vaan sen fiiliksen sen jälkeen, Fiilis oli niiin hyvä, tunsin itteni maailman parhaalta :D
Oon hehkuttanu Marietalle koko päivän miten paras oon. (Marietta parka<3).
Soitin heti äidilleni, ja hän oli tosi ylpeä minusta.
Sitten soitin Mankulle, hänkin oli iloinen puolestani.
Sitten oli vielä pakko soittaa Maggikselle hehkuttamaan miten paras oon :D.

Käytiin vielä Robbarissa kääntymässä ja ostettiin sieltä jäätelöt, ja sitten käytiin Nesteellä limulla ja sitten kaupan kautta kotiin.
Kotiin tultuani soitin autokouluun ja mun ajotunti on kahden viikon päästä tiistaina ja inssi sitten seuraavana päivänä :) Harmittaa vaan kun nyt joutuu 2 fucking viikkoa odottaa.. -.-

Sitten tehtiin ruokaa sitä samaa mitä aina eli ranskalaisia ja lihapullia :D.
Sen jälkeen Mankku tuli kotiin eli 15 aikaa :).

Sitten ollaan vaan oltu, ja Villekin kävi kylässä.

Kohta alkaa leffa mitä aletaan kullan kanssa kattoo.

Huomiseeen rakkaat blogilukijat ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3