4.12.2014

Puhelimeton

Eilen päivällä sain Saran kiinni siitä että piti mun tietokone-puhelinlaturia suussa, otin tietenkin heti sen pois niinkun aina. Ei siinä miitän. Laitoin puhelimen sitten lataamaan siihen myöhemmin illalla, ja oli se mun mielestä aika kauan siinä, kun aloin haistelemaan outoa hajua kämpässä.. Mietin pitkään että mistä johtuu. Hetken päästä huomasin puhelimen sekoavan, tuli kokoajan että lataa - ei lataa - lataa - ei lataa jne.... Otin sitten puhelimen käteen ja huomasin että oli todella kuuma, ja laturijohdon pää kans. Nopeesti pois latauksesta ja akku ulos puhelimesta, olin varma että puhelin räjähtää. Annoin sitten olla osissa siihen asti että viilenee. Ja onneksi puhelin toimi kun laitoin takas kasaan. Ei ollu mitään ongelmaa.

Illalla sitten kun olin menossa nukkumaan laitan sen toiseen laturiin aina yöksi joka on seinässä kiinni sängyn vieressä, ei meinannu ekaks alkaa latautumaan (se laturi on muutenki ollu sanomassa itteensä irti) mutta loppujen lopuksi sain sen latautumaan. 
Aamulla kun heräsin, känny oli sammunu enkä saannu sitä latautumaan. Yritin ja yritin ja tulin sitten laittamaan koneen laturiin, mut ei -.- Sitten kokeilin toista koneeseen tulevaa johtoo, ei mitää. Ajattelin että akku on niin loppu että ei ihan heti näy eloa. Annoin olla hetken, kunnes huomasin että kuumenee taas. Otin heti pois. 
Vein puhelimen sitten giganttiin ja kerroin asiasta. Laittoi huoltoon vaikka ei usko että menee takuuseen. JES! Mullahan on nyt varaa ostaa uus puhelin. eikä niillä tietenkään ollut varapuhelinta mulle. Eikä mullakaan ole kotona. Ja kotona tajusin että ne soittaa mulle Gigantista kun tietävät jotain lisää, mihin ajattelivat soittaa? :D
No saan huomenna ehkä siskon vanha puhelimen lainaan. Tämä päivä on ollu aika kauhea kun olen kännykkäriippuvainen. Oon myös monesti kuullu sen soivan tai tärisevän :D HULLUKO musta on nyt tulossa ? :D
Ja miehenikin sanoi että menee ehkä iltavuoron jälkee korjaa autoaan, enhä mä tiiä että meneekö vai ei? Ootan täällä ja katon että tuleeko kympin aikaa vai ei... HUOH! Miten ennen on pärjännytkään ilman kännykkää?




Vinkki!
Malmin korupajalla on KAIKKI Kulta ja timanttikorut -50% ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3