5.12.2014

Joululahja rakkaaltani

Minun puhelinhan meni rikki. Ja vaikka onki huollossa niin tiedän ettei takuu korvaa sitä, koska oma moka. En ole vielä kuullut niistä mitään. Enkä tiedä kuulenko edes? Eihän minulla oli puhelinta mihin ne voisi soittaa..
Ihana mieheni kuitenki tarjoutui ostamaan minulle joululahjaksi uuden puhelimen, jonka tietenki sain etuajassa koska olen nyt ilman - enkä suostuisi olemaan ilman jouluaattoon asti :D.

Ajattelin ekaksi että ostaisin saman mikä minulla oli eli samsung galaxy S3mini. Olen ollut siihen todella tyytyväinen. Mutta se on jo niin vanha ettei sitä myydä enään missään :D.
Mietin sitten että ostaisin 4minin, mutta Gigantissa se myyntimies puhu melkeenpä paskaa siitä ja kehotti minua ostamaan LG:n... Hän jotenki sitten sai minut ylipuhutta, ja olihan se halvempikin.
LG on siinä parempi että JOO toimii samalla tavalla kun samsung MUTTA ei sisällä niitä kaikkia turhia samsung appejä, mikä on tietenki suuri plussa, ne vie tilaa ja ovat turhia - ainakin minulle.

Itse olen aina kehunnut samsungia ja sanonut etten koskaan vaihda merkkiä toiseen. Nyt sitten tein sen eikä ainakaa vielä kaduta :D. SUURI plussa tässä LG:ssä on kans se että näen esim instagramissa nyt niitä hymiöitä mitä ennen näkyi vain tyhjänä neliönä. Olin jotenki siinä luulossa että ne näkyvät vain iphonessa, ja olin jo melkein haluamassa sellaisen. Onneks ei tarvinnu sellasta hankkia.

Minun rakas, paras rakas! <3

Olen niiiiin iloinen ja tyytyväinen tähän lahjaan että parempaa en olisi voinnut saada.



Elikkä minulla on LG F60 ja valkoisena.
MUTTA, minulla on prepaid liittymä käytössä ja tähän ei saannu sitä samaa simkorttia kun pitää olla microkortti. Eli jouduin hankkimaan uuden liittymän, elikkä minulla on uusi numero nyt kans käytössä.

Mieheni siirtyi kans tälle vuosikymmennelle ja osti sen samsung galaxy s4 minin ja samalla otti uuden liittymän, eli hänelläkin uusi numero. Hänellä siis oli ennen tätä uutta sellanen vanha nokia jossa ei ollu edes kosketusnäyttöä :D. Saa nähä miten hän pärjää älypuhelimen kanssa :D Saan varmaan monet naurut vielä tässä.
Hänhän heitti myös läppää joskus että kun ostaa kosketusnäyttöpuhelimen niin menee takas liikkeeseen valittamaan että hänen puhelimesta puuttuu näppäimet että siinä on vain pelkkä näyttö - pakko olla jokin virhe :D

Voisin vähän myöhemmin tehdä plussat sekä miinukset tästä puhelimesta kun olen siihen tutustunut vähän paremmin. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3