26.6.2014

Väsynyt väärään aikaan

Täällä mä valvon taas yksin, kun kaikki muut nukkuu. Eilen oli sama juttu. Enmä tiiä miks mua ei väsytä enää tähän aikaan kun pitäis mennä nukkumaan että jaskaa herätä pirteänä aamulla tyttöjen kanssa. Sillon kyllä väsyttää. :D
Tänään on kans ollu tosi väsy päivällä, nukuin samaan aikaa tyttöjen kanssa päikkärit ja sitten nukahdin iltaseitsemältä sohvalle, mies sitten herätti mut 20 aikaan kun tytöt oli nukahtanu, kysy että tuunko sänkyyn jatkamaan unia. No arvatkaa vaan sainko sillon enää unta?! :D En tietenkään. Ja siksi täällä nyt valvonkin. Tämän postauksen jälkeen on kyllä pakko mennä kokeilemaan taas.

Eilen illalla tytöt pääs yhdessä kylpemään. Sehän vasta kivaa olikin :P
On se kyllä niin ihanaa kun noi osaa aika hyvin leikkiä yhdessä :)
Tänään Julia selitti Saralle ruokapöydässä "Tutti pois, oot jo iso tyttö" Oppinu sen multa kun sanon sitä aina Julialle :D.

Mä en oo varma, mutta ihan kun Sara osais sanoa mamma ja tietää mitä se tarkottaa... Koska aina kun se kyllästyy tai alkaa kitisemään niin tulee "mammmaaaa" ja ettii mua. <3

Kävin tänään nopee Metta-tädin ja hänen miehensä kanssa lastentarvikekirppiksellä, löysin pari ihanaa juttuu Saralle.

1. Pipo 2. Caprilegginsit 3.Hellehousut(Haluaisin itselleni kans) 4. Sandaalit <3

Käytiin sitten kans kaupassa ja sieltä Julia sai pipon :D Koska sai pipon mukaansa jos osti 4 pilttii.
Mun mielestä ihana, värikäs ja iloinen pipo :)

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3