4.5.2014

Sunnuntai

Tänään minä nousin tyttöjen kanssa puol kasin aikoihin. Mies jäi nukkumaan kun oli ollu aika rankka yö hänellä kun Julia taas kerran päätti herätä keskellä yötä ja vaan juoksi ympäri asuntoa ja välillä tuli riehuu meidän sänkyyn. En kyllä yhtään ymmärrä että mikä juttu tämä on? Tän postauksen jälkeen voisin vähän googlata asiaa, jos on tavallista ja että jos löytyy jotain vinkkejä että mitä asialle voi tehdä. Mulla on tapana googlata kaikkea mitä vaan voi googlata. AINA kun tytöt on kipeenä tai jotain muuta poikkeavaa niin oon heti googlamassa :D. Google on pelastukseni! MUTTA AINA kun googlaa jotain sairauksia tai sellasia niin AINA se on merkki syövästä :D.

Syötiin sitten tyttöjen kanssa aamupalaa ja minä vähän siivoilin täällä. Isi sitten nousi 10 aikoihin.
Puol 11 aikoihin minä aloin ruokaa tekemään meille ja lähetin isin kauppaan ostamaan lisää ketsuppia.


Sitten tytöt päikkäreille ja me vaan hengailtiin miehen kanssa ja syötiin herkkuja. Mun pitäis kyllä vähentää noita herkkuja ja mieskin tossa äsken sanoi että pitäisi alkaa syömään terveellisemmin ja muutenki vähän kattoo että mitä suuhun panee, kun on näitä diabetesjuttujakin. Mullakun on vielä riski sairastua siihen. :/
Mieheni on ihan oikeassa.


Iltapäivällä päivällisen jälkeen lähdettiin kyläilemään miehen veljen ja hänen tyttöystävänsä luona. Oltiin siellä noin pari tuntia ja kun tultiin takas Porvooseen niin tänne oli satanu lunta :O

Hyihyihyi, en tykkää yhtään..
Tällainen Toukokuu suomessa sitten!

 Sori, mutta hyppivästä tytöstä EI saa hyvää kuvaa :D. Sara on nyt VASTA innostunu tästä koska on nyt vasta aloittanu hyppäämisen sylissäkin.

:D



Julia herää yleensä joka aamu 6-7 ja menee päikkäreille 11-12 aikoihin ja nukkuu 1-3h. Mutta vaikka nukkuu 3h niin hän väsyy jo 16-> aikaan. Ihan kun haluaisi takas toisetkin päikkärit päivään. Mutta enhän mä mitenkään voi laittaa hänet nukkumaan 16 jälkeen. Koska sitten venyy yöunille lähtö. Yöunille menee 19-20 aikaan. Ja nykyään nukahtaa heti! 





Mä oon miettiny tätä bloggaamista, ja aion kyllä jatkaa samalla tavalla kun tähänkin asti. Eli laitan tytöistä ja itsestäni ja kaikesta muustakin kuvia tänne. Kirjoitan siitä mitä teemme. Sellainen tää blogi on. Ja sillä tavalla lukijatkin on tänne eksyny. Miksi muuttaisin tätä sitten? :) Toki mietityttää se että ihan kuka vaan voi lukea. Mutta yritän kirjoittaa tänne vaan sellaista mitä voisin kertoa koko maailmalle, ilman että joku suuttuu tai loukkaantuu tai saa muuten vaan liikaa informaatiota jostakin. Lisään kans vain sellasia kuvia mitä voisin näyttää koko maailmalle, enkä noloja, kauheita tai liikaa paljastavia.

Lukijapalkki kertoo että aika moni(minun mielestä moni) tykkää lukea mun kirjotuksia ja minä olen siitä enemmän kun iloinen. Kiitos teille!

Ps! Anonyymit: Sivupalkissa löytyy kysymys "Luetko anonyymisesti?" Vastatkaa!
Eli siis te jotka ette ole kirjautuneita lukijoita voitte vastata siihen KYLLÄ, niin tiedän vähän kans että kuinka moni tätä oikeesti lukee ;). Koska kävijämäärä on reilusti enemmän kun blogin kirjautuneita lukijoita :).

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3