24.5.2014

PE-LA

Heti aamusta lähdettiin ajaamaan Helsinkiin, mulla oli tyttöjen kanssa tiedossa mamma-treffit Hesamammojen kanssa. :) Tavattiin yhdessä puistossa. Viime kerrasta on ikuisuus ja kaikkien Huhtivauvat olivat jo isoja 2 vuotiaita. 

Tällainen kuva siksi että ei ole lupaa julkaista naamoja.
Meitä oli 6 mammaa ja 12 lasta :)

Sen jälkeen mentiin mummolaan. Odotettiin siellä että mummo tulisi töistä.
Iltapäivällä minä ja mieheni jätimme tytöt mummolaan yökylään ja suuntasimme takas Porvooseen.
Mä kävin shoppailemassa YKSIN ! <3

Mukaan tarttui mm treenirintsikat, kesäpaitoja ja sellasia + että hain H&M paketin, teen erillisen postauksen näistä.

Sen jälkeen käytiin syömässä ja sitten menimme hakemaan serkkuni ja mä menin hänen kanssa terassille, ja mies meni ajaamaan crossarilla kavereittensa kanssa.



Tänään nukuin tooooosi pitkään <3 Ja heräsin 13 aikaan. Puin päälle ja olin vaan. Rauhassa.
Sitten lähdettiin ajaamaan taas Helsinkiin. Mummolassa vietettiin, isäpuolen, veljen ja siskon synttäreitä.

 Julia ja mun kaverin tyttö M. Samiksii <3
 Mun serkku, hänen tytär, Julia ja mun mies. Julia oli alasti kun leikki vedessä.
Mun serkku, hänen tytär, Julia ja Sara.

Mummo oli ottanu tosi ihania kuvia tytöistä kun olivat siellä yökylässä, ajattelin tehdä niille oman postauksen tämän jälkeen. 

Kaverini kävi äsken tässä kylässä. Ja mies lähti saunailtaan. Huomenna tämä pitkä "viikonloppu" sitten loppuu. Ihanaa on ollu kun mies ollu kotona koko viikon. Maanantaina sitten jatkuu arki taas, mitenköhän mä pärjään yksin näitten kanssa? :D

- Diana

2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3