2.12.2012

Parisuhdekysely



Diana ♥ Magnus


 Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Ekan kerran me tutustuttiin jo ekalla luokalla.. Mutta jossai vaihees Mankku muutti Mikkeliin/Ristiinaan, ja ei nähty moneen vuosiin ja nyt sitten tavattiin 2010 vuoden lopussa.
 Kuka pyysi ketä ulos? 
Ei kumpikaan ketään, tavattiin sillee et hän oli kuski ja minä juomassa, ja sitten hän vaan halusi nähä uudestaan minut ja tuli serkulleni käymään joka päivä.
 Kuinka vanhoja olette?
Molemmat 23.
 Kumman sisaruksia näette enemmän?
Hänen.
 Onko teillä yhteisiä lapsia?
Julia
 Entä lemmikkejä?
Skrållan-kissa. 
♥ Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana? 
En minä tiedä?
 Kävittekö samaa koulua?
Ala-asteella.
 Kumpi on älykkäämpi?
Mankku :D.
♥ Kumpi on herkempi?
Minä.
 Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Mäkis :D.
♥ Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Norja.
 Kummalla on hullummat eksät?
Mulla.
 Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla.
 Kumpi on sosiaalisempi?
Minä.
 Kumpi on siisteysintoilija?
minä. 
 Kumpi on itsepäisempi?
Minä.
♥ Kumpi vie suuremman osan sängystä? 
MANKKU!!!!!
 Kumpi herää aikaisemmin?
Mankkun kun on työpäivä, mutta vklp minä.
♥ Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Ei olla koskaan käyty treffeillä.
♥ Kummalla on suurempi perhe?
Mankulla.
 Saatko usein kukkia? 
En.
♥ Kumpi on mustasukkaisempi?
Minä.
 Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Minä :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3