23.12.2012

Aaton aatto

Viime yönä heräsin puheluun tai en usko edes että heräsin vaan vastasin siihen ihan unissani, siellä oli pikkuveljeni joka kysyi et saako lainata mun sohvaa... Mietin hetken, että mitä se mun sohvalla??? Kunnes tajusin että puhun oikeesti puhelimessa, enkä näe unta ja että hän kysyy että saako tulla meidän sohvalle nukkumaan. :D
No isosiskona minun kuuluu varmaan auttaa pikkuveljeä "hädässä" :D Niin annoin luvan lainata sohvaa :D.

Heräsimme sitten aamulla 9 aikoihin koko perhe. :) Ja minä tein pienen joulusiivouksen tääl kotona, eli imuroin koko kämpän. ja vaihdoin sänkyyn joululakanat.

Julia meni tänään pariksi tunniksi mummilaan hoitoon, kun me käytiin kaupassa ja viemässä pari joulukorttia postilaatikkoihin.

Sitten haettiin Julia ja mentiin minun kummivanhemmille kahville ja vaihtamaan joululahjat.

Ostettiin tänään kaupasta MINIJOULUKUUSEN ;D Ja laitoin sen lattialle ja joulupaketit sen alle :D



Siinä on eniten Julialle joululahjoja :D Mieheni jo on saannu hänen joululahjan minulta ja minäkin sain jo omani häneltä :)

Mutta niinkun mekin, saatte vasta huomenna tai ylihuomenna tietää mitä paketit sisältää ;)

Jee, huomenna on jouluaatto <3

Hyvää joulun odotusta kaikille <3

1 kommentti:

  1. Ihana Dee tuo kuusihomma. :D Mua niin nauratti :D Mut niinhän ne kuuluukin olla kuusen alla!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3