12.12.2012

12.12.12

Eilen alettiin katsomaan Greyn anatomia kausi 6 :) Oon ihan koukussa tohon sarjaan ja onneks mun ystävällä on melkein kaikki noi kaudet :)



Eilen oltiin melkein kotona koko päivän ja Metta-täti ja Julian kummitäti kävivät kylässä.
Sitten käytiin vielä Julian kummitädin luona illalla kun haettiin tuo GA 6 kausi.

Mentiin aikasin nukkumaan, tai mä oon ainaki tän viikon ollu ihan poikki illalla koska itse olen tullu kipeeks, flunssaa saannu, ja sit kun Julia on ollu kiukkunen molemmat päivät niin on vaan ollu voimat loppu. Julia taistelee ruoan kanssa Ja päikkäreitten kanssa, MIKS just nyt? :/

EN halua ruokaa!!!! -.-
 
 
Eilispäivän asu.
 
Tänään lähdemme ystäväni kanssa shoppailemaan, mun pitää ostaa joululahjoja vielä ja sitten postimerkkejä että saan joulukortit postittua.
Sit pitää viedä yks body postiin yhdelle ostajalle :).

Tänään olisi kiva päivä mennä naimisiin <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3