11.12.2012

Isäni tuli uniin

Näin todella outoa unta viime yönä..
Näin unta että mun puhelin soi ja siinä luki et "Kaitsu" soittaa. Kaitsu on mun isä.. Mulla ei oo ees mun isän numero tallennettua.. (Ja isäni kuoli vähän ennen Julian syntymää). Vastasin ja hän kysyi kuulumisia jne.. Sitten nöin mun mummin ja tädin ja kerroin niille et isä on elossa ja he ilahtuivat sitten näimme isäni ja hän näytti voivan hyvin ja oli muutenki raitis ja normaali ihminen, isäni on siis ooikeesti alkoholisti ja ollu sitä koko elämäni. Olin iloinen että hän oli raitis jne..

Muuta en muista unestani.. Mutta jotenki nyt tuntuu siltä että hän halusi tulla uneeni kertomaan että voi nyt hyvin ja että kaiki on hyvin ja samalla pyytää anteeks että ei koskaan ollut minulle se ISÄ mitä olisin tarvinnu.
Kunpa vaan olisi tajunnut tämän vähän aikasemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3