17.5.2015

HÄÄVIIKKO

Huomenna alkaa sitten se kuuluisa Hääviikko ;) Enään 6 päivää THE päivään <3
Valmistelut alkaa olla valmiina, enään puuttuu mulle sukkikset ja Julialle juhlakengät.
Miehen pitää leikkauttaa tukka. Ja perjantaina käydää vielä kaupassa ostamassa viimeiset tarjoilujutut.
Anoppi alkaa olee valmis mun mekon muokkauksen kanssa, Eilen kokeilin sitä ja oli kyllä ihana ja tänään hän laittoi kuvia minulle kun sovittiin vielä yhdestä lisäjutusta siihen, se on aivan täydellinen mekko<3
Juuri sellainen minkä haluan ja jota rakastan. Saan olla onnellinen että minulla on ihana anoppi kun osaa tälläistä ja JOPA HALUAA muokata mekkoa enemmän häämekkomaiseksi  <3
(Mekosta lisää häitten jälkeen ;) ).
Meillä ei sinäänsä ole silleen tekemistä enään nyt hääviikolle, mitä nyt mun pitää värjätä hiukset, Kokeilla vielä häämekkoa, laittaa kynnet, käydä shoppailemassa, hakea juotavat mammalta jotka hän ostaa meille virosta jatkoihin. Olikohan muuta vielä?

Häästressiä en vielä pode, vaikka monet jo kysyykin. En osaa muutenkaa silleen stressata kunnolla etukäteen, mutta oottakaapa vaan perjantaita ja lauantaita :D Oon sellanen bridezilla varmaan sillon :D haha!


Sitten... Kuten melkein kaikki varmaan tietävät niin morsiammella kuuluu olla jtn
Sinistä, vanhaa, uutta ja lainattua.
Minulla on jo nämä kasassa ja voin paljastaa ne teille, elikkä.. Sininen on kukka minun hiuksissani.
Vanhaa on korvakoruni ja mummoni vanha helmikaulakoru joka oli kans minun äidilläni kun hän meni naimisiin. Uutta on sukkikset, kynnet, kengät, mekko. Lainattua on laukku ja tiara.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3