25.9.2014

Yksin tyttöjenkaa ja laatu-aikaa

Taas on melkein kohta viikonloppu taas, oudon nopeasti nämä viikot menee vaikka mies onkin iltavuorossa ja minä yksin kotona tyttöjen kanssa.
Me ei olla mitään ihmeellistä tehty, oltu ulkona, kavereilla ja leivottu JOULUTORTTUJA, KYLLÄ, sain niitä vihdoinkin!! :D Ja nyt oon tyytyväinen. Tosin ne on jo loppu ja aion ostaa huomenna lisää.

<3



Sara leikkii kissankaa :D


Mulla pyörii rakenneultra joka päivä mielessä ja mun mielestä aika menee aivan liian hitaasti.
Huomenna tasan kaks viikkoo siihen. En jaksa oottaa :D. On jotenki todella vahva poikatunne. Mutta niinhän mulla on ollu molempien tyttöjenkin kanssa. Mutta jotenki nyt on sellanen fiilis et josko me NYT vihdoin saatais kans poika? :) Tottakai tyttö yhtä tervetullut jne MUTTA tiiätte varmaan mitä tarkoitan  :) ;)

Tänään kävin aamulla Julian kanssa mun kaverilla, pääs Julle leikkii kavereitten kanssa.
Ida, Julia ja Benjamin 

Iltapäivällä vein miehen töihin ja lähdin tyttöjenkaa mummolaan. Ja tytöt jäivät sinne yökylään. Saan minä vähän omaa aikaa ja rauhaa <3
Olin kuitenki itse aika kauan siellä mummolassa kanssa, ja kun tulin takas Porvooseen kävin "kahvilla" yhden ystävän kanssa. :)
Nyt istun kotona ja katon tv;eetä ja myöhemmin meen hakemaan miehen kotiin.
Katellaa varmaan tv:eetä myöhään ja ollaan vaan ja huomenna nukutaa pitkään ja mennään kahdestaan kauppaan ;)
Laatuaikaa <3

Huomenna sitten taas vihdoin PERJANTAI ja viikonloppu edessä. :)

- Diana

2 kommenttia:

  1. Sä olet kyllä mättänyt runsaasti hilloa joulutorttuihin nyt kun sitä sait. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista <3