9.9.2014

Kuulumisia + rv16+0

Perjantaina käytiin mummilassa, mummi teki minulle ripsihuollon ja leikkas Julian otsatukan.
Oltiin siellä aika myöhään ja tultiin sitten suoraa kotiin nukkumaan.

Menossa mummilaan

Tulossa kotiin mummilasta
Sai uudet aurinkolasit ;)

Lauantaista kirjoitin jo erikseen postauksen.
Sunnuntaina oltiin vaan kotona ja illalla mentiin ystäväperheen luokse. Mun ja mun kaverin miehet tulivat tosi hyvin toimeen. Sitä me kyllä tiesimme jo ennen. Suunniteltiin jo kaikkee kivaa mitä voitais yhdessä tehdä perheinä :).

Eilen palattiin takas arkeen ja miehellä alkoi iltavuoroviikko.
Aamulla serkkuni tuli meille tekemään meille lettuja, nam! Sitten mies lähti töihin ja minä jäin tyttöjen kanssa kotiin. Käytiin suihkussa ja leikittiin ja syötiin lettuja jotka jäi yli :D.

 Julia nukahti eilen sohvalle.
 Pyjaamatytöt suihkun jälkeen.
Tuttivaras!! :D
Mun mielestä Julia ei näytä tässä kuvassa siltä kun olisi 2v5kk, vaan paaaaljon nuoremmalta.

Tänään lähti käyntiin raskausviikko 17 (16+0). 
Eilen tunsin ekat kovat liitoskivut. En tienny että ne alkaa nyt jo, mutta tänään luin että voin kuulemma alkaa tuntemaan. Perjantaina mulla on edessä tämän raskauden ensimmäinen sokerirasitus. HYI!

Ei se mitenkään iso vielä ole ollenkaan.
Tänään tasan 5 viikkoo ultraan. En jaksais millään odottaa :D.

Ps. Voisiko joku ylipuhua mun miehen että saisin ottaa toisen kissan? ;D

- Diana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3