3.2.2014

KIUKKU

Tänään on ollut astetta rankempi päivä.
Jo heti aamusta kun Julia heräsi niin alkoi kiukuttelu.. Tiesin sillon jo tämän päivän olevan pielessä.
Sara oli tuolloin todella hyvällä tuulella. Ja oli koko aamupäivän. 
Onneks Julia edes hetken vähän väliä viihtyi omissa leikeissään. 
Päikkäreitten jälkeen hän oli vähän väsyneempi ja hiljainen ja istui minun vieressä sohvalla ja katsoi lastenohjelmia. Julialla on siis myös flunssa, niinkun minullakin.


Iltapäivällä tämä pienempi neiti sitten päätti kans että haluu kiukutella, eikä suostunu oleen missään muualla kun mun sylissä. Ja kun Julia alkoi huutamisen, niin pikkusisko myös. Mun pää oli räjähtää!
Ja sitten Saralla oli vaikeuksia saada unesta kiinni.


Julian laitoin sitten nukkumaan jo 18, kun en jaksanu kiukkuhuutoa enään. Ja hän nukahti heti!
Sara sai onneks samaan aikaan unesta kiinni ja nukkui hetken, kunnes iski nälkä ja sitten katsoi minun kanssa salkkarit jonka jälkeen nukahti taas :).

Nyt siis on rauha maassa tässä talossa! Nyt odotan miestä kotiin iltavuorosta niin päästään mekin nukkumaan.





Sotkuinen koti kuvia :D.

Toivomme siis että huomenna on paljon parempi päivä ! :)

PS! Mulle saa antaa postausideoita? Mitä teitä kiinnostaa lukea? 
(Esim, kysymyspostaus? Kysy mieheltä postaus? Meidän päivä postaus? Tai muuta?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3