15.11.2013

MINÄ

Olen huomannut että monet bloggaajat ovat esitelleet itseään uudelleen, siksi että ovat saanneet uusia lukijoita jotka ei varmaan tiedä kaikkea tai siksen siksi että ehkä ovat muuttuuneet vähän siitä kun aloittivat bloggauksen.

Minä olen varmasti muuttunut siitä kun aloin bloggaamaan + että minulla kans uusia lukijoita jotka ehkä haluaisivat tietää että millanen nainen tätä blogia kirjoittaa :D.

Olen siis 24 vuotias nuori nainen niin ihanasta kylästä kun Porvoosta.
Olen äiti kahdelle prinsessalle ja avovaimo ihanalle 24 vuotiaalle miehelle. 

En harrasta oikein mitään, ei jää oikein edes aikaa harrastuksille. Päivät menee kotona lapsien kanssa ja illalla en varmaan enää jaksaisi enään mitään. Olishan se kiva harrastaa jtn jumppaa tai muuta liikuntaa että saisi kropan kuntoon. Nyt kun taas synnytyksen jälkeen olen ihannepainossani eli alle 60kg, niin olisi kans kiva pysyä siinä. Ja samalla saada kiinteä kroppa. Vaunulenkkejä olen miettiny, mutta ei ole oikein motivaatiota siihen.

Olen kiinnostunu sisustuksesta ja löydän usein itseni googlettamassa erillaisia sisustuskauppoja + että käyn päivittäin läpi sisustuskirpputoreja facebookissa. Olen ihastunu maalaisromanttiseen sisustukseen ja kun vielä joku kaunis päivä muutamme omakotitaloon niin tulen sisustamaan sen sellaiseen.
Tätä meidän nykyistä kotia ei voi oikein tällä hetkellä sisustaa silleen, tai toki voi, varmaan? Mutta ei tee mieli... Rakastan valkoista, haluan valkoisen sisustuksen. Ja meidän olkkarikin on valkoinen ja vihree, mutta kun muutamme niin vihree lähtee pois :D.

Facebookissa olen kans koukussa lastenvaatekirppiksiin, selailen niitäkin päivittäin ja välillä tulee ostettua joku kiva vaate Julialle tai vauvalle.

Rakastan myös Joulua, ja se on onneks täällä, pääsee koristamaan kotia jouluisaksi. Talvi on kans kaunis sillonku on lunta, lumi tekee maasta kauniin. Mutta kesä on kuitenki ehdoton ykkönen.

Luonteeltani olen äkkipikainen, hauska, laiska, daiju, tempperamenttinen.

Tykkään siitä että koti pysyisi siistinä mutta se on tosi vaikeeta kun on tuo taapero joka raahaa lelujaan kokoajan ympäri kämppää ja repii kaiken alas mihin yltää. Sitten on tuo mies kans joka jättää vaatteensa ja tavaransa kaikkialle -.- . Aamuni alkaa sillee että laitan tiskit ja siistin keittiön ja muut paikat talossa. Joka aamu saan tehdä samat asiat uudestaan.
No ehkä sitten kun lapset kasvaa niin alkaa kotikin pysyä siistimpänä ja laittaa sitä kauniimmin kun noi ei revi kaikki tavarat alas :D.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3