26.5.2013

Viikonloppu

                                         
Perjantaina käytiin sitten katsomassa To fast and furious 6, ja se oli paljon parempi kun mitä olin odottanu, ja tos Vin Dieselissä on vaan sitä jtn ;)

Yritin perjantaina soittaa työpaikalle et sain saikkua,  mutta ei kukaan siel vastannu puhelimeen, ja lauantai aamuna yritin soittaa, mut ei taaskaan vastausta! Päätin sitten lähteä paikan päälle kertomaan saikustani.
Sain mieheni mukaankin :D Meil on vapaa aamu, ja lähdetään heti aamusta työpaikalleni :D Sen jälkeen käytiin mäkissä syömässä aamupalaa.

Sitten tultiin kotiin, kävin suihkussa ja hengailtiin vaan, kunnes alettiin lähtee Helsinkiinpäin systerin synttärikahville.

Siskoni 18v <3



                                          
    
Minä, Julia, velipuoleni ja hänen tytär.



Sitten kun lähdettiin sieltä käytiin vielä miehen isän luona kahvilla.



Sitten tultiin kotiin nukkumaan.

Tänään noustiin 8 Julian kanssa. Mä aloin heti siivomaan makuuhuonetta ja olkkaria, keittiön mieheni äsken siivosi(?) Ainaki tyhjens ja täytti tiskikoneen.

Käytiin myös mun serkun luona tänään, kun vietiin sinne meidän vanha vaunu ja kissakoppa jonka lainasin häneltä.

Kun tultiin kotiin käytii kattoo et oisko yks kellarinkomero tyhjä ja SE OLI!!! Laitettiin heti oma lukko siihen. Ja nyt pitäis käydä toi vaatehuone läpi ja viedä kaikki ylimääräset tavarat kellariin, mä voisin tässä huomenna ja tiistaina käydä se läpi ja keskiviikkona sitten yhdessä miehen kanssa vietäis kaikki tavarat kellariin, miehellä on sillon vapaapäivä kun meillä on rakenneultra <3
Toivottavasti siel on kaikki hyvin, kun oon kuullu/lukenu vaikka mitä kauhustooreja :s
Sit ois toooooosi kiva plussa saada tietää et onko poika vai tyttö tulossa, ja jos sen saan selville, niin perjantaina kun tulee rahaa pitää käydä ostaa pikkuselle jtn ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3