3.5.2013

Buzzador

Pääsin mukaan Buzzadorin Lego- Duplo kampanjaan :).
Se tarkoittaa sitä että Buzzador lähetti minulle kotiin Legolaatikon täynnä legoja, ja sitten minä ja Julia pääsemme kokeilemaan niitä, ja sitten kerromme muillekkin niistä ja muutkin voi tulla meille lapsiensa kanssa leikkimään niillä (Yleensä buzzador kampanjassa menee sillai että he lähettävät minulle tuotteita mitä jaan muillekki testailtavaksi, ja he kertovat minulle kokemuksia ja sitten minä lähetän raportin Buzzadorille.. Tällä kertaa en jaa tuotetta muille, vaan siksi voivat tulla meille kokeilemaan sitä). Sitten jaan niille esitteen Legoista, ja sain mukaan kans alennuskumponkeja Cittariin ja Anttilaan.


Äsken rakensimme vähän legoilla Julian kanssa, ja hän on kyllä todella innoissaan niistä, ja jopa mamma kans :D





Bloggaan lisää näistä myöhemmin kun olemme paremmin tutustuneet niihin :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3