19.5.2013

Viikonloppu

Perjantaina Julia meni sitten Hoplopiin mun äidin ystävän kanssa, ja ne oli siellä 3h, ja Julia oli jaksanu tosi hyvin..

Minä pääsin äitini kyydillä Helsinkiin, pesin ja siivosin mun autoo.. Ja sit lähdin ajelemaan kotiinpäin, Mentiin mun miehenkaa yhessä hakemaan Julia.. Jonka jälkeen mentiin Kråkööseen moikkaamaan muita kavereita, siellä he pelasivat jalkapalloa, ja Julia innoissaan halusi mukaan pelaamaan.. Mistähän hänkin energiansa saannut? Kun oli jo 3h Hoplopissa leikkiny :D

Sitten lähdettiinkin kotiin nukkumaan..

Lauantaina lähdimme katsastamaan autoo uudelleen, ja LÄPI MENI!!!! :)

Sitten lähdinki heti 11 töihin.. ja olin siellä 19 asti..

Näin iloisena ollaan töissä :D.

Töitten jälkeen kävin moikkaamassa äitiä joka oli Porvoossa, sitten mentiin miehen veljelle kahville ja sen jälkeen ajeltiin vähän ja kateltiin kaunista ukkosta <3
Salamoita tuli kokoajan :)

Sitten kotiin nukkumaan taas...
Ja tänään päivä meni taas töissä 11-19..

Tuntuu et kaikki on tehny kaikkee kivaa viikonloppuna ja ulkona ollu tosi lämmin ilma.. Mä oon vaa ollu töissä -.-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3