4.10.2012

vuosien varrella



10 vuotta sitten..
1. Olin 13v.
2. Olin seiskalla.
3.  Minulla oli paljon ystäviä.
4. Seurustelin Mathiaksen kanssa.
5.  En tiennyt vielä että pahinta oli edessä.

5 vuotta sitten..
 1. Täytin 18v.
2. Muutin ekaan omaan kämppään Anskun kanssa.
3. Erosin Juhon kanssa.
4. Lopetin opiskelut.
5. Käytin liikaa alkoholia.

3 vuotta sitten ...
1. Olin 20v.

2. Seurustelin Tapsankaa. 
3. Sain kissanpennun.
4. Join edelleen liikaa alkoholia. 
5. Meni välit moneen hyvään ystävään. 

1 vuosi sitten... 
1. Olin 22v.
2. Tulin raskaaksi.
3.  Muutin Lovisaan.
4. Seurustelin Mankun kanssa.
5. Paremmat välit taas sukulaisiin ja ystäviin.

Kuluneena vuonna ...
1. Menin kihloihin Mankun kansssa.

2. Sain tytön.
3. Täytin 23v.
4. Saimme kissan Skrållanin.
5.  Muutimme Porvooseen.
 
Eilen minä...
1.
Olin vaunuilemassa Maggiksen kanssa.
2. Käytiin Idalla.
3. Käytiin kirpparilla.
4. Marietta kävi tupakalla.
5. Katsoin Big Brotheria.

Tänään minä ...
1. Heräsin aikaisin Julian kanssa.
2. Vietän Julian puolvuotispäivää.
3. Meillä on neuvola.
4. Käymme kaupassa.
5. Käyn kirpparilla.

Huomenna minä ...
1. Olen vain kotona.

2. Vielä yksi yö ilman Mankkua.
3. Ei ole suunnitelmia
4. Olen koneella
5. Teen ruokaa.

Ylihuomenna minä ...
1. Leivon Julian puolvuotis synttäreitä varten
2. Idakin tulee meille leipomaan.
3. Olen Mankun kanssa.
4. Olen koneella.
5. Ja Jullen kanssa.

Vuoden päästä minä ...
1. Olen 24.v
2. Julia on jo yli vuoden vanha.
3. Toivon et tää kämppä näyttää siltä kun haluaisin.
4. Meen kouluun/töihin.
5. Ehkäpä jo odotan seuraavaa lasta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3