3.10.2012

Runoja

Kirjoitin muutamia vuosia sitten runoja paljon ja ajattelin tänne listata muutama niistä.


Meillä on ihana menneisyys
meillä on ihana tulevaisuus
tätä ei voi lopettaa tähän.
>
 -5.12.o6-


 Jos olisin ollut,
En olisi tiennyt mitä tehdä.
Jos en olisi ollut,
Tietäisin mitä tehdä.
>

-24.01.2007-


 Yksin pimeessä
Mistä löydän valon joka näyttäisi minulle tien pimeässä?
ja vaikka löytäisin valon, niin minne se minut veisi?>


-22.01.2007-


 Poika sä saat mut
hymyilemään,
hassut juttus saa
nauramaan.<3>


-17.01.2007-


 Kun sanoit sen et ajatellut mua.
Et tajunnut varmaan sen merkitystä.
Satutit mua enemmän kun uskotkaan.
Vaik anteeks annan en koskaan unohda..
>

-17.01.2007-


 Kun sut näin, en pystynyt katsomaan pois.
Katsottiin vain toisiamme päin.
Yhtäkkiä sinua en nähnyt enään.
Minut vedettiin pois sinun luotasi,
ja en sinua enään ikinä näe.


-30.11.o6-



 Halusin sen satuttavan minua
Halusin sen raapivan minua
Halusin sen saavan minut itkemään
Halusin sen saamaan minut lopettamaan hengittämisen
Halusin sen tappavan minua
..mutta se ei pystynyt siihen.
>

-25.2.07-


 Näät minut huoneessasi
Makaan sängylläsi ja itken
Tulet luokseni ja yrität lohduttaa minua
Mutta et onnistu siinä
Istut alas viereeni ja silität hiuksiani
Katsot kasvojani, kauniit silmäni ovat punasia kyyneleist
Tiedät miksi itken
Ja haluat lohduttaa ja puhua kanssani
Mutta et voi
Siksi nouset
Suutelet otsaani ja kävelet pois
Koska tiedät että itken koska olet kuollut :'(>


17.2.o7 R.i.p John Nordström <3


Eka sen kuulee
Sitten itkee
Sitten vasta tajuaa
ja kun sen tajuaa nii ei halua sen olevan totta
Sitten kaipaa
Sitten toivotaa vaan et kaikki on paremmin siellä taivaassa


>R.I.P Niko Hovilampi 10.2.o7


 En ole aina siellä, mutta olen siellä usein.
joskus petän luottamuksesi, mutta kadun ne kaikki.
En ole aina luotettava, mutta kerron sen minkä sun kuuluu tietää.
En ole maailman paras, mutta yritän olla.
Et ehkä aina rakasta minua, mutta kukaan ei voi olla täydellinen.>



-09.07.2007-


 Kun olen luonasi olen onnellinen
Kun makaan kainalossasi
Haluan et aika pysähtyisi
kun katsot minua ja hymyilet
tuntuu silt et minulla ei ole yhtään ongelmaa
Rakastan sitä kun sanot minua söpöks
koska sillon tiedän että tykkäät minusta oikeesti
Toivon että rakastat minua aina
koska minä rakastan sinua aina<3


-9.7.07->



 Älä puhu tunteista
Et tiedä mistä puhut
Älä puhu rakkaudesta
Et tiedä miten iso se on
Älä puhu siitä et olet loukkaantunut
Et ole ollut sitä yhtä pahasti kuin minä
Älä puhu ihmisist jotka rikkoo lupauksiaan
Puhut vain itsestäsi
Älä puhu vahingoista
Vain sinä teet niitä.>
 -11.7.07-


 Sä olit perhonen
jonka siivet eivät kantaneet kauas
oot nyt enkeli
ja vilkutat mulle
sateenkaaren laidalta
Nähdään vielä joskus <3
>

-02.05.2007-



 Jätä mun sydän
Jätä mun käsi
Tuotat minulle vain tuskaa
Jätä mun elämä
Jätä mut
Haluan ottaa seuraavan askeleen
ja haluan tehdä sen ilman sinua.>


4.11.10


 Petit minua ja itkin kyyneleen
Löit minua ja kysyin miksi
Sanoit että vihaat minua, olin niin surullinen etten pystynyt
kävelemään
Makasin lumessa ja olin kuolla
Seisoit vain siinä etkä tehnyt mitään
Makasin siinä ja itkin viimeisen kyyneleeni
Sitten sanoin että haluaisin vain anteeksi
Juoksit pois koska viimeiset sanani sai sinut surulliseksi
 Laitoit ruusun haudalleni ja pyysit anteeksi..>
 -4.11.10-


John <3

Istun tässä yksin ja katselen vanhoja kuvia,
Kaipaan sitä mitä nään jota en voi takaisin saada.
Toivon että pystyisin, silloin muuttaisin kaiken.
Olet niin paljon enemmän arvoinen, sen olen nyt huomannut,
mutta en tule koskaan unohtamaan niitä hetkiä mitä meillä oli.
Niin monta kertaa olen takiasi itkenyt,
Muistan ilolla niitä hetkiä kun minua olet auttanut.
Jos saisin vielä toisen mahdollisuuden
olisin vierelläsi elämäsi loppuun asti.
Olet parasta mitä minulle on tapahtunut ja tiedät mitä tarkotan.
Tiedät että teen kaiken takiasi
Olen aina täällä kun tarvitset.


<3Diana 26.11.09


 Olen yrittänyt
En halua antaa periksi
Mutta kaikki menee päin helvettiä
Kuin olisi lukittuna huoneessa
ilman valoa
Tämä kuoppa on syvempi kuin kaikki muut
Katson kelloa
Mutta aika on pysähtynyt
Pakko päästä pois
Heittäydyn maahan ja ajattelen eilistä.
Rakkaus - kuka sen leikin keksi?
En tiedä mikä se on?
Eli vitut rakkaudesta
Siitä vain pettyy


<3Diana 26.11.09


 Olet saannut minut itkemään
Olet saannut minut hymyilemään
Kiitos sinun olen oppinut näkeämään
Elämä voi olla huonoa sekä ihanaa.
 -11.9.09-


 Jos halusit loukata
onnistuit.
Jos halusit mun itkevän
onnistuit.
Jos halusit et uskon valheesi
onnistuit.
Jos halusit et kaipaan
onnistuit siinäkin.
Mutta jos halusit että sitten unohdan sut
epäonnistuit!>


-03.10.2007-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3