17.10.2012

Julia Venla Linnéa

Ajattelin kertoa teille että miksi tyttäremme sai juuri nämä nimet.

JULIA: Itse olen aina tykännyt Julia nimestä ja mainitsin siitä myös Mankulle. Mutta en ollut vielä varma nimestä. Kun tiedän pari muuta henkilöä kenen nimet ovat Julia. Mutta kun tyttö syntyi Mankku oli sitä mieltä että halusi tytön nimeksi JULIA. Niin päätettiin sitten että hänestä tulee Julia.

VENLA: Venla on kaunis nimi ja sekin oli yksi minun vaihtoehtoista etunimeksi. Mankun äiti kutsui puhui kokoajan Venlasta kun tyttö vielä oli masussani, eli siinä myös syy miksi toiseksi nimeksi tuli Venla. Myös sekin että minulla oli valmiina kolmas nimi ja en keksinyt muutakaan toista nimeä.

LINNÉA: Oli minun mummon nimi, ja häntä kunniottaen halusin antaa tyttärelleni hänen nimensä. Nimi on muutenki suvussa, minun äidin toinen nimi ja siskoni toinen nimi. Ja Linnéa nimi on vaan niin kaunis minun mielestäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3