18.10.2012

Kun Julia heräsi päikkäreiltään hän oli tosi itkuinen ja valitti. Kokeilin että olisko hänellä kuumetta kun oli niin kuuma ja 38 astetta oli :( Annoin lääkkeen ja laitoin sänkyyn lepäämään, hetken päästä ei enään viihtynytkään sängyssä niin otin ylös. Laitoin viereeni sohvalle makaamaan ja hän sai leikkiä mun kännykällä, Ja viisas lapseni osasi tekstata isälleen :D Koska sain yhtäkkiä viestin Mankulta missä luki "Minullakin on ikävä teitä<3" Ja mietin hetken että mitä häh? Niin huomasin että Julia oli laittanut sille kirjaimia viestinä :). Julia osasi kans ottaa kuvan mun kännykällä.
Julian ottama kuva :D.


Hetken päästä menin laittamaan Julian nukkumaan, ja hän jäi tyytyväisenä sänkyyn hiljaa. Mutta hetken päästä kyllästy ja alko huutaa, menin katsomaan ja hän makasi siellä mahallaan, Aloin silittää hänen selkään ja hän laittoi pään alas ja peukalon suuhun. Yleensä en annan hänen imeä peukaloa mutta tällä kertaa sai koska näytti niin suloiselta <3. Silitin siinä hetken ja kokeilin lopettaa, eikä mitään. Jess oli nukahtanut, olin just menossa huoneesta ulos kun hän nostaa päätään ja hymyilee :D. Hetken päästä sitten kokeilin uudestaan ja hän nukahti, mutta selällään kuitenki, niin ei tarvii stressata ite sitten koko yön että ei tukehdu.

Sitten minä sain laatuaikaani ja minulla oli namiakin <3

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3