26.10.2012

Äiti-tytär ilta♥

Nyt on sitten lahja Idalle ostettu ja sitten ostettiin Julian kanssa isille isänpäivälahja♥.
Käytiin kans syömässä.
Ja sitten kävin kyselemässä nomination rannekorusta että paljon maksaa, ja VAIN 11€, Kun taas itse luulin ett paljon enemmän. Oli aika lähellä että ostaisin sen itse itselleni, kun tuo mun mies ei saa koskaan aikaseksi ostaa sitä minulle :( Oonmä jo vuoden ainakin odottanut.
Oon itse jo ostanu 3 palaa mun nomination koruun.

Tänään vietämme Julian kanssa äiti-tytär iltaa♥, Kun isi lähtee leffaan poikien kanssa. Itse varmaan katon Greyn Anatomiaa, Kun nyt ei ole ketään täällä pelailemassa. Ja saa rauhassa katella. Ois pitäny ostaa jotain namia. Höh! Vaik kyl mä viel ehtisin käydä ostamassa. Mut kattoo nyt et jaksanko.

Olisin muuten voinnut Maggiksenkaa viettää iltaa, mutta kun Julia pitää päästä nukkumaan ja sillä taas Elias joka menee nukkumaan, niin ei ollutkaan niin hyvä idis. :/


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3