4.10.2012

Julia 6kk

Viime yö meni tosi hyvin; 20:30-02-07:30. Paitsi että heräsi aikaisemmin kun muuten.
Ja tänään aamuyöllä kello 04:26 hänestä tuli PUOLIVUOTIAS! <3
En voi uskoa että aika on mennyt näin nopeasti, vastahan hän oli vastasyntynyt pieni vauva.
1h ikäinen.<3
Näin iloisena odotetaan aamupuuroa, joka ihme ja kumma meni hyvin alas. (julia ei tykkää puurosta)
Näin iloisia ollaan aamupalan jälkeen. :)
Sitten päästiin lelujen kimppuun.




Sitten tuli väsy, mutta en suostunut saamaan unta omassa sängyssä, enkä sohvalla, eli loppujen lopuksi nukahdin sitteriin.



Sen jälkeen minulle laitettiin hienot vaatteet päälle puolivuotis synttäreiden kunniaksi ja näytin mammalle miten hienosti osan itse istua sohvalla.'

Ja se oli toooosi hauskaa.


Sitten mamma laittoi minut tänne istumaan kun hän siivoili vähän huoneessani.



Jonka jälkeen pääsin hyppykeinuun.


Tänään minulle ostettiin NAN2, olen siis jo ISO tyttö.

Iltapuuron jälkeen näytän tältä kun mamma käskee minun hymyillä :D.




Käytiin myös neuovalassa tänään.

Painan 8615g ja olen 68,5cm pitkä ja pääni ympärys on 43,4cm.
Näin neuvolantäti kirjoitti minun neuvolakorttiin: "Iloinen ja pirtee tyttö. Kääntyy, pyörii napan ympäri. Suojeluvaistoja(tällä tarkoittaa että kun istuu ja kaatuu sivulle niin ottaa kädellä vastaan ja sama juttu jos taakse tai eteenpäin.) Kasvaa hyvin."

Sai myös paljon kehuja ja ruokailua voi jatkaa saman malliin.
Ja sitten sanottiin että voi alkaa harjata "hampaita" eli ikeniä, niin Julia tottuu jo siihen + että se varmasti kivasti hieroo ikäniä.

Tänään kokeiltiin sitä ja ai että Julle tykkäs.

6kk vanha julia
Osaa: Kääntyä selältä masulle, joskus vahingossa toisinpäin. Osaa sanoa puhua "taitaitaitai", Pyörii napan ympäri, tarttua hyvin leluihin ja kaikkeen muuhunkin mihin vaan yltää, Sitterissä saa itsensä ylös istumaan.

lempiruoka: On kala, mikä on todella hyvä asia, koska ollaan isin kanssa kalarakastajia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3