11.10.2012

datis

Heissan, heissan, heissan!
Julia nukkui superhyvin viime yönä (21-03:20-8:30). Ja sitten käytiin aamulenkillä kaupan kautta.
Sitten lähdettiin moikkaamaan Metta-tätiä, Paitsi että jos olisin tiennyt että hänen ns. poikaystävä oli siellä, niin olisin varmaan jäännyt kotiin. Ei mulla ole mitään sitä poikaystävää vastaan, mutta tuli vähän ulkopuolinen olo siinä ja ei me oikeastaan siellä mitään tehty. Mutta tulipa nyt silti oltua siellä. :)
Sitten nähtiin tottakai vähän mummiakin.
Nyt äsken tultiin kotiin ja nyt odotan puhelua Mankulta että olisi tulossa kotiapäin että pääsen tekemään ruokaa meille, KAUHEA NÄLKÄ nyt jo!
Päätettiin Metan kanssa tänään että pidetää varmaan viikonloppuna peli-ilta. Kivaa vaihteluakin välillä :) Ja mä rakastan pelejä ♥.
Täs mun vieres on yks pikkutyttö joka olisi tosi innostunut dataamisesta, pakko oikeesti ostaa sille sellanen lasten tietokone :D koska se ei anna mun tietokonetta olla rauhassa ja sitten se suuttuu jos ei saa painaa näit nappeja :D. Tuleva DATIS!
Mä olin niin huomenna lähdössä mammatreffeille kunnes muistin että työpaikalla pitää käydä ja sitten vika pv se kirppispöytä, nii pitää hakee vaatteet pois sieltä ja ottaa rahat.
Ja facebookista huomasin äsken että tänään alkaa Vamppyyrien päiväkirjat 4 tuotantokausi ♥!

Mutta ei mulla muuta nyt tähän hätään. Moi-> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3