2.9.2012

Päivä 11 – Sisarukseni

ROBIN: On Pikkuveljeni joka on 22 vuotta vanha. Hän asuu Ahvenanmaalla tällä hetkellä koska opiskelee siellä insinööriksi. Hänestä tulee joku laivakoneenkorjaaja(?). Nyt kesällä hän työskenteli Viking Linella. Robin on fiksu, hauska ja tietää mitä elämästä haluaa. Perhettä hän ei halua vielä pitkään aikaan, Eka koulutus, sitten hyvä työpaikka ja sitten vasta vaimo ja lapset. Minun mielestä se on fiksua ja saan olla ylpeä isosisko.

Robin ja minä pieninä
Robin (kesä 2011)
 SANDRA: On pikkusiskoni joka on 17 vuotta vanha. Hän opiskelee Prakticumissa tarjoilijaksi mutta tekee kaksoistutkinnon ja hänestä tulee myös kokki. Sandra on myös Julian sylikummi. Sandralla on ollut paljon vaikeuksia elämässä, mutta minun silmissä näyttää siltä että elämä on alkanut hymyillä hänellekkin, Mistä olen onnellinen. 
Sandralla ja Minulla on eri isät, mutta se ei vaikuta meidän elämään, olemme kuitenkin kun oikeat sisarukset.

Minä ja Sandra pieninä
Sandra (2012)

CONNY: On pikkuveljeni joka on 14 vuotta vanha. Hän käy yläastetta 8 luokalla. Minä en tiedä mitä hänestä tulee, mutta voisin kuvitella että hänestä tulisi datanomi tai joku autokorjaaja.
Conny on fiksu ja on jo pienestä asti ollut hyvä tietokoneiden kanssa. Conny on sellanen pikkukovis, hänelle ei kannata mennä vittuilemaan. :D

Conny pienenä :)
Conny nyt
 Sitten minulla on..

KIA: Kia on siskopuoleni, meillä on siis sama isä. Kia täyttää tässä kuussa 17 vuotta. Kia käy koulua Porvoossa ja hänestä tulee kai kokki/tarjoilija (En muista että kumpi?) Kia on omanlaatuinen tyyppi mutta silti humoristinen ja hauska.

KARI:  On isoveljeni jonka olen oppinut tuntemaan vasta tänä vuonna, Olen tiennyt hänestä aina mutta en ole koskaan saannut yhteyttä häneen. Kari on 27 vuotta vanha ja asuu Porvoossa. Olemme kerran tavanneet. Meillä on sama isä. Kari oli erillainen kun mun toiveissa, mutta hän on silti veljeni, sanoi kuka mitä. Toivon hänelle kaikkee hyvää.

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3