6.9.2012

Lounas Idalla

Julia nukkui todella hyvin viime yönä! Meni 22 nukkuu ja heräsi vähän ennen 2 ja siitä nukkui sitten putkeen 8:30 asti :) Tällaseen voisi tottua, mutta nyt kun täällä kehuskelen tästä asiasta niin ensi yönä hän herää varmasti tuhat kertaa.
Itse sain unta vasta 2 aikaan vaikka menin sänkyyn jo ennen kahtatoista.
Tänään sitten kun herättiin niin puin heti meille vaatteet päälle ja sitten Julia sai hetken leikkiä lattialla. Sitten mentiin hakemaan Maggis ja Elias ja kaupan kautta Idalle lounaalle. Ida teki meille, uunilohta, muussia, valkokastiketta, salaattia ja kananmunaa. Ai että oli hyvää. Minä olen edelleenkin ihan ähky ruoasta ja on tosi huono olo, en tiedä kyllä että mistä johtuu. Tulin kotiin 2 aikaan ja mentiin Mankun kanssa kauppaan missä nähtiin minun äitikin nopeasti.
Nyt äsken sain Julian päikkäreille ja Mankku lähti yövuoroon ja minä datailen tässä. Piti lähteä Johannaa moikkaamaan, mutta siirsin sen huomiseksi.
Olen niin ähky ja väsynyt että voisin ottaa pienet nokoset tässä sohvalla. Jos saisin unta.
kuva Googlesta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3