11.9.2012

11092012

Huoh, mikä yö takana !
Minä en sitten millään saanu unta, ja ehdin jo päättää etten lähdekkään Helsinkiin, kun ei kuitenkaan millään jaksaisi koko päivää 2h unilla. Mutta sitten 1 aikaan päätin että haluan sittenkin Helsinkiin, niin laitoin äidilleni viestiä että voin sittenkin tulla jos hän voisi aamulla katsoa Juliaa jos minä nukkuisin vielä pari tuntia.
02:00 jälkeen sain vasta unta, mutta ihmeen hyvin jaksoin nousta 4ltä.
Julian herätin kans tuossa 4 jälkeen. Mutta hän nukahti nopeasti uudestaan kun päästiin autolle. Helsingissä kun oltiin niin hän taas heräili, Mutta itse olin niin väsynyt että otin Julian kainaloon ja mentiin vierashuoneeseen, Ekaks Julia vaikutti siltä ettei halua enään nukkua, mutta loppujen lopuksi sai onneks unesta kiinni. Ja heräsi sitten 8 aikaan, Otin Julian ylös ja vein äidilleni ja nukuin itse sitten puoli 10.
Saatiin juustokakkua koska minulla ja siskollani Sandralla on tänään nimipäivä, minun toinen nimeni on Alexandra.
Nyt Julia heräsi päikkäreiltään niin menen antamaan hänelle lounasta.
Tänään meillä on kans vauvatreffit, eli kirjoittelen illalla taas :).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3