13.9.2012

130912

Tänään heräsin 8 Julian jutteluun ja kun nousin istumaan katsomaan häntä niin minua odotti tämä:
Hauska Julia, eli tänään sain onneksi vihdoin ja viimein laitettua noi reunapehmusteet takaisin.
Noustiin ylös ja leikittii lattialla ja Julia ryömi taas pikkasen eteenpäin.
10 aikaan ajattelin että aletaan lähtee Idalle päin hakemaan minun puhelin. Muistin että äitiyspakkauksessa oli sellainen lämpimämpi haalari, niin aloin ettii sitä, mutta sen sijaan löysin maailman ihanimman välikausihaalarin <3
Oli vielä jopa koko 68. Olen ollut kokoajan sitä mieltä etten osta Julialle tuollaista koska minun mielestä ne on turhia kun hän ei kuitenkaan vielä kävele. Mutta nyt kun ilmatteeksi olin saannut anopilta niin tottakai käytetään ja kun Juliasta vielä jopa tuli niin suloinen siinä puvussa, näyttää tyttökin isommalta.

Idalle tuli jääty taas asumaan, ja Maggis, Anders ja Eliaskin tulivat käymään. ja lähdin vähän ennen 4 pois sieltä kun piti mennä kauppaan Mankun kanssa. Maggis tuli kans pois minun kyydillä. Kaupan jälkeen tultiin kotiin, ja tämä kämppä näytti ihan hirveeltä eli oli pakko siivota ainakin keittiö, sitten syötin Julian ja Mankku teki meille pastaa.
Sen jälkeen kävin Julian vaatteet läpi ja laitoin pois kaikki liian pienet ja vähän isommat tilalle. Julian vaatekoko on nyt 68/74, Iso tyttö jo.
Sitten mummi ja Marietta-täti tulivat käymään, Ja mummi oli löytänyt kirppikseltä ihania vaatteita Julialle.
Julialla oli hauskaa leikkiä mummin kanssa lattialla, nauro kovaan ääneen ja ryömi eteenpäin kovalla vauhdilla.
Sitten kovan leikkimisen jälkeen saatiin hyvin unesta kiinni ja nukahdettiin jo 19 aikaan. :)

Mankku torkahteli äsken sohvalla noin puoli tuntia ja nyt heräsi.

Minulla on kipeä pää ja nenää kutittaa ja aivastuttaa, luulen että olen tulossa kipeeksi, olenki pelännyt tätä kun Mankulla on ollut flunssaa nyt. Toivottavasti Julia ei saa sitä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3