14.2.2013

Ystävänpäivä

Mä oon ollu ihan rikki tässä nyt parin päivän aikana.
En jaksais enää yhtää enempää!
Toivon koko sydämmestäni että yks tietty henkilö jättäisi minut rauhaan lopullisesti.
Tollasta ei kenenkää tarvisi sietää niin läheiseltä ihmiseltä!!!
Käy oikein sääliks sitä ihmist!

En halua tänne kirjoittaa et kenestä on kyse koska en halua olla yhtä lapsellinen kun henkilö itse,
Mutta tämä on MUN blogi, mihin mun kuuluu kirjoittaa siitä mitä mieltä olen ja mitä mietin.
Eli siksi oli pakko tänne kuitenki jotain kirjoittaa!

Toivon että tää elämä alkais olemaan ihanaa tästä päivästä eteenpäin :)
Ja että minun ja miehenikin välit paranis taas ja saatais taas olla onnellisia ilman et kukaan yrittää sitä pilata.

Sain eile unta 3-4 aikaan, ja eiköhän Julia herää jo ennen 7 -.- Eli pikkasen väsynyt ollu tänään.
Serkkuni tuli tyttönsä kanssa kahville tähän meille ennenkuin menivät neuvolaan.

Ja kohta mä suuntaan naapurille, tai no siis varmaan Julian päikkäreitten jälkeen, koska tyttö tais tosiaan nukahtaa :o 

Ystävänpäivää ei voi paremmin viettää kun rakkaan ystävän kanssa
Jossain vaihees päivällä siskoni tulee kaverinsa kanssa tähän meille :).
Ja äitini tulee koulunsa jälkeen.
Vietän ystävänpäivää siis rakkainpien kanssa
  Äidistäni on ollut minulle isoin tuki nyt lähipäivinä, ja oon todella onnellinen että minulla on just tämä äiti ja että hän on juuri sellainen kun on
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3