8.1.2013

Vika äitiyslomapäivä

Tänään nukuttiin puoli 10 :). On se kyllä niin ihanaa kun Julia kuitenki nukkuu näin pitkään, vaikka herää kerran yöllä joskus haluu maitoo ja joskus vain tutti kelpaa. Ja sitten hän herää kerran aamulla n. 7-8 aikaan ja haluu maitoa ja siitä jatkaa 9:30-10 :).

Lähdettiin vaunuilla kauppaan ystäväni kanssa.
Ostin Julialle 8kk Smoothieta, en vaan ymmärrä miksi sen pitää olla trippinä koska en usko et monet 8kk vanhat lapset tajuaa imeä sitä pilliä. Mä laitoin sen smoothien nokkamukiin ja siitä Julia joi sitä, mutta ilmeet oli kyl parhaat koskaan :D

En saannu kuvaa ilmeistä koska kun otin kännykän esiin ja olin ottamassa kuvaa niin hän ei enää suostunu juomaan juomaa :D.

Ostin myös viiliä Julialle jota olisin halunnu hänen maistavan, mutta siitä hän ei tykänny yhtään :D.

Sitten lähdimme Metta-tädin luo syömään ja auttamaan pakkaamaan tavaroita pois laatikoista, se olikin hauskaa. Ja samalla käytiin Metta-tädin vaatteet läpi ja sain ottaa itelleni jtn jota hän ei enää käytä. Löysin vaikka mitä kivoja paitoja ;).

Sitten tulimmi molemmat tähän meille koska äitini ystävä lapsineen tulivat käymään, tulevat aina välillä koska haluavat nähdä Julian :).

Sitten tuli myös serkkuni perheineen tähän meille.

Julia oli pikkasen känkkis kun nukkumaan meni, mutta ei paljoo, ja heti kun suostu juomaan maitoa niin nukahtikin mahalteen peppu pystyssä :D.

Tässä on hyvä kuva mun miehestä ja Juliasta kun molemmat kattovat Youtubesta Frööbelin palikoita :D

Tänään tuli puhutta ystävän kanssa päiväkodeista ja iski paniikki, kun pitää kohta alkaa etsimään Julialle päiväkotipaikkaa, kun ajattelin että hän menis syksyllä päiväkotiin, raaskinko edes laittaa mun vauvaa sinne? :(

Tänään on vika äitiyslomapäivä ja tänään tulikin vika äitiysraha :(
Ja viikonloppuna mulla on jo töitä :( Alan tekee pari vklp kuukaudessa töitä, haikeeta on! Pitäiskö sitten vaan hankkia lisää lapsia että saisi vaan olla kotona lapsien kanssa.
Pelottaa palata työelämään, siitä on jo vuos ku oon viimeks siel ollu, en osaa ees kassakonetta enää käyttää!

Nyt siis Julia nukahti äsken, ja mä varmaan koht syön jtn ja ehk katon tv:eetä (tai sit oon vaan koneella :D) ja sitten meenkin jo nukkumaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3