21.1.2013

Kipeempi + tyhmä mies !

Eilen illalla kun piti alkaa nukkumaan niin alko sattuu tosi paljon kurkkuun nieleminen..
Ja sit Julia heräs 24 aikaan ja ei suostunu millään menee takas unten maille, kunnes tajusin että hän oli ripuloinnu :( Vaipanvaihto ja onneks nukahti heti sen jälkeen. Ja nukkui 8:45 asti.

Aamulla kun heräsin oli kurkku tosi kipee ja oikein sattu niellä ja puhua, ja yritin kiltisti kysyä mieheltäni että voisiko hän tehdä mulle teetä, että sais jtn kuumaa. Hänen vastaus siihen "enmä mikää orja sulle ole".. :o
Oonkohan mä sitten hänelle orja, kun teen hänelle ruokaa, pesen hänen vaatteita ja siivoon hänen sotkuja? Kysyin sitä häneltä mutta hän ei sitten siihen vastannu mitään.. Ja sitä teetä en sitten saannutkaan! Meen varmaan ihan just keittämään itselleni teetä. Ja hän voi unohtaa sen että keittäisin hänelle kahvia kun tulee päiväsaikaan kotiin kahville. (Hänellä on tänään vapaapäivä).

Tänään minun pitää soittaa nieluviljely vastauksista, mutta äsken kun soitin niin sanottiin et siel on KUUSITOITA jonossa ennen minua!!!??? Jätin pyynnön että soittavat minulle takas sitten, ja se on joskus 14 aikaan.

Tänään Julialla ei ole taaskaan ollut mitää, saa nyt nähä että iskeekö oksennustauti taas illalla.

Nyt oli viime yönä Julian pikkuserkkukin saannu tartunnan.. Mutta ei siis meiltä.

Minulla oli kans vähän huono olo aamulla, mutta nyt ei silleen enään ole. Toivottavasti mä nyt en saa sitä. :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3