13.1.2013

Töitä

Tämä viikonloppu on menny töissä ja siks oon nyt ihan sekasin päivissä, tänään on mun päässä Tiistai :D.
Eilen en ehtiny/jaksanu kirjoittaa koska heti töistä kun pääsin 16 aikaa niin lähdin Kaverille koska mieheni oli siellä Julian kanssa.
Ja sieltä tultiin kotiin vasta illalla ja katottiin leffaa yhdessä ja sitten mentiin nukkumaan kun tänään piti taas nousta ennen 7 :/.

En ole tottunu nousemaan ennen 7 :o :D Niin oon pikkasen väsyny ollu, ja ulkona ollu JÄÄkylmää..
Mutta töissä on ollu hyvä meininki jne, et silleen on ollu kiva palata sinne. Mutta selkä ja jalat ovat aivan eri mieltä.. :s
Sinne on ilmestyny pari uutta naamaakin. :)

Ja kaikki on kyselly et palaanko kokonaan takas sinne vai miten teen!? Eli oon tuhat kertaa saannu selittää että teen vain pari vklp kuukaudessa että saisi vähän lisää rahaa kun en hoitolisää tule saamaan.
Ja sitten olen saannut selittää että Julia on vain 9kk eli en vielä halua laittaa häntä päiväkotiin ja sen he ovat kaikki ymmärtäneet, hassua vaan kun puhuu samasta asiasta KAIKILLE erikseen :D.

Ens viikonloppuna sitten taas sinne.

Huomenna alkaa sitten se ihana LAIHDUTUS! ;) Eli kaikki karkit ja muut herkut jää pois. Ja edelleen olen innoissani asiasta :).
Me ei olla viel puhuttu että millon salille mut kai me täs joku päivä nyt ens viikolla :).

Julia ja isä ovat pärjänneet tosi hyvin kahestaakin, vaikka mua jännitti ettei mies muista et millon ruoka ja millon se ja se :D Mutta onneks kaikki on menny hyvin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3