16.1.2013

Keskiviikko

Ajattelin nyt jo kirjoittaa tän päivän kuulumiset :).

Julia heräs 2 kertaa viime yönä ja sitten heräs 7, ja ajattelin et nyt taas varmaan haluu nousta, annoin maitoa ja sitten laitoin tutin hänelle ja menin ite takas sänkyyn, jotain Julia jäi sänkyynsä juttelemaan ja minä sitten nukahdin, sitten heräsin vähän ajan pääst Julian ääneen ja ajattelin "Okei, noustaan!" Katoin kelloo ja se olikin 9:45 eli Julia oli itsekkin nukahtanu <3! Jumala tais siis kuulla rukoukseni että haluan takas kymppiaamut :D.

Syötiin aamupalaa, mutta Julialle kelpas vain jugurtti (hammas ei oo vielkään tullu läpi).
Minä söin kans jugurttii.

Sitten leikittiin ja katottiin tv:eetä.

Jonka jälkeen haimme Metta-tädin ja lähdimme Kråkööseen Julian kummitädin luo, siellä syötiin lounasta, salaattia ja sämpylää missä oli kanaa, kinkkuu ja salaattia (<3).

Sen jälkeen menimme kävelylle ja kävelimme noin 5,5km. On jotenki niin hyvä fiilis aina kun on tehny jtn :)

Sitten olen sen jälkeen syönnyt banaanin. Kohta alan varmaan tekemään päivällistä kuhan toi mun mies soittais että tulee kotiinpäin. Ajattelin tehdä perunamuussia ja kalapihvejä :) Ja ajattelin mun annokseen vielä lisätä tomaattia, kun ei muita vihanneksia täältä löydy.

Ainii ja eilisestä treeneistä on kyllä paikat kipeet, tai ainaki vatsalihakset ja pohkeet :D. Mutta sekin tuntuu hyvältä koska tietää että on tehny jtn.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3