26.1.2013

Perheen kesken

Eilen valvoin myöhään kun katoin leffaa yksin. Mies meni aikasemmin nukkumaan kun oli niin väsy.


Tänään sitten heräsin 8 Julian kanssa, syötiin aamupalaa yhdessä. Ja sen jälkeen leikittiin ja odotettiin että isä heräis. Isä sitten nousi jo 10 :o (Mutta oli luullu et kello on ainaki 13 :D).

Ja sit hän kerto että oli yöllä heräilly Julian huutoon ja et mä olin istunu meijän sängyllä ja miettiny et onkohan se meijän vauva joka huutaa, ja sit hän oli ite menny rauhoittelemaan Julian ja minä olin nukahtanu kun hän tuli takaisin sänkyyn.
Jotenki musta tuntuu et oon varmaan unissani kaiken selittäny, koska en ainakaa muista mitään tollasta. Yleensä herään kyl Julian huutoon, mutta joskus sitä vaan voi olla pikkasen väsyny.
No ens yönä ja huomenna aamulla MINÄ saan nukkua!

Menin tänään päikkäreille kans kun mieheni laittoi Julian päikkäreille ja sittten hänkin tuli nukkumaan.

Sitten kun herättiin, minä yritin syöttää Julian, mutta ei hän suostunu syömään. Sitten aloin siivoomaan samalla kun mieheni teki meille ruokaa!!! Sitten syötiin ja tottakai Julialle kelpas se ruoka mikä minulla oli lautasella, no ainaki syö jotain ja sehän on pääasia :).

Nyt vaan ollaan koko perhe ja kohta Metta-täti ja Janne-setä tulevat kahville käymään.

Ja illalla mennään "naapuriin" pelaamaan Isäntä vastaan Emäntä peliä ja naapuriemäntä lupas tarjota meille mustikkapiirakkaa <3 nam!








DIANA

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3