7.8.2012

Tallinnan reissu

Mentiin jo perjantaina mun äidin luo Helsinkiin yöksi, ettei meidän tarvi Lauantai aamuna stressata jne..
Lauantai aamuna mun äiti antoi meidän nukkua pidempään, kun itse heräili Julian kanssa. Mä nousin 8:30 pukemaan ja meikkaamaan ja Mankku nousi vähän mun jälkeen.
10 aikaan oltiin rautatientorilla missä meidän piti tavata Maggis ja Andersin kanssa.
Sitten lähdettiin spåralla Katajannokalle (Spåra ei mennytkään sinne vaain jouduimme vaihtamaan bussiin). Tultiin kuitenki loppujen lopuksi perille ja päästiin laivaan joka lähti 11:30.
Laivalla meidän piti ottaa vain parit, mutta tuli otettuu sitten vähän enemmänkin ja oltiin kaikki pienessä hiprakassa.
Tallinnaan kun tultiin, niin otettiin heti pimeä taksi Hotellille, makso 10e.
Hotellihuoneet oli tosi kuumia, mutta onneksi sai ikkunan auki ja sit sielä huoneessa oli tuuletin.
Meidän vessassa oli kylpyamme :P
Kylpyamme.

Andersilla ja Maggiksella oli Mini Baari.
Vaihoin vaatteet ja lähdettiin kattelemaan paikkoja, ja siinä samalla Amarilloon syömään.
Amarillossa syömässä.

Sen jälkeen pientä shoppailuu ja sitten takaisin Hotellille.

Illalla mentiin baariin joka oli ihan Hotellin vieressä, siellä oli halpaa. Se oli joku vesipiippubaari.
Siellä tuli kans juotuu aika paljon, mutta ei oikein meinannu nousta päähän kun ehkä ihan pikkasen myöhemmin.
Oltiin romanttisia <3

Maggikselle tuli huono ja kuumeinen olo niin päätettiin lähtee fast foodin kautta hotellille.
Fast Foodista sai halvalla pizzaa :P Small pizza 4€, ja Medium pizza (oisko ollu) 6€ ja Big pizza 10€.
pizzat.

Seuraavana aamuna herättiin 8:30, mentiin kylpyammeesee, joka oli pikkasen pieni meille molemmille :D ja vesikin haisi ihan oudolle..
9:30 aikaan mentiin syömään hotelliaamiaista <3 Luksusta!
Siitä sitten pakkaamaan kamat kasaan ja lähdettiin katsomaan yhtä linnaa vanhassa kaupungissa, siellä oli paljon turisteja.
Siellä oli museo, jousiammuntaa, Shrekki löytyi kanssa
Shrek ja minä ja Anders aasin selässä. :D

Siitä sitten otetttiin Taksi Merekeskukseen, missä shoppailtiin, löysin itselleni topin ja legginsit ja tupakkaa ja Mankku osti, kellon, tupakkaa ja aurinkolasit.
sitten käytiin kans Viinakaupassa, mistä me ostettiin laatikko energiajuomaa ja sit ostin lastenjuomaa mis oli disney prinsessat.
Sitten takaisin terminaaliin ja laivalla kotiin.

Jätiin mammalle yöks tiistaihin asti ja tänään tultiin kotiin.