17.8.2012

Julia on nukkunyt tosi hyvin

Julia nukkui TOSI hyvin viime yönä, Nukahti 20:00 ja heräsi ekan kerran vasta 05:00, eikä ollut edes rankkaa nousta syöttämään, olin itse mennyt nukkumaan 22:00 ja sitten vielä se lohdutti kun Mankku oli herännyt jo ja oli vielä kotona, Niin sain annettua kunnon aamupusun.
Sitten Julia nukkui syötön jälkeen 08:00 asti, Olin ihme kyllä tosi poikki silloin, vaihdoin Julian vaipan ja laitoin Julian sitteriin katsomaan tv:eetä ja nukahdin itse vielä hetkeksi.
9 aikaan leikin Julian kanssa lattialla, ja samalla huomasin facebookissa viestin Johannalta että hän tulee neuvolansa jälkeen meille.
Mun piti vielä käydä suihkussakin, Laitoin Julian sitteriin ja siirsin sitterin vessan eteen että hän näkee minut kun oon suihkussa, niin ei tule huuto kun huomaa että on yksin.. Oli hauskan näköistä huomata suihkusta että Julia ja kissa molemmat tuijottaa minua :D.
Johanna tuli 10 aikaan, syötiin aamupalaa ja juteltiin niitä näitä, Sitten päätettiin että mennään moikkaamaan Katjaa ja Idaa ja pikkusta joka on vielä masussa.
Sitten piti tulla kotiin kun Julia alkoi olla väsynyt, Julia nukahti heti autossa. Ja kun tultiin kotiin siirsin hänet omaan sänkyynsä eikä ollut moksiskaan ja nukkui 3h päikkärit :).
Marietta tuli tänne kans tuossa kahden aikaan.
Mankku tuli kotiin 18 aikaan ja lähdettiin heti kauppaan, jonka jälkeen Marietta teki meille ruokaa : Lasagnettea.
Julia saatiin nukkumaan jo 19:30 aikaan, ja nyt on taas isä-äiti-laatuaikaa <3 Mankku kattoo tv:eetä ja mä dataan :D.
Huomiseen, tai ehkäpä joka ylihuomiseen koska huominen ilta ollaan Idan ja Timon tupareissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3