29.8.2012

Päivä 7 – Paras ystäväni

Minulla ei ole parasta ystävää, mutta minulla on monta hyvää ystävää.

Maggis; Maggiksen olen tuntenu vuodelta 2006 asti, me tutustuttiin yhteisien kaverien kautta. Olisko ollut vuonna 07-08 kun me oltiin parhaat ystävät ja tehtiin kaikki yhdessä, Maggis jopa asui minun luonani.
Maggis on hauska, huumorintajuinen, kaunis, hyvä äiti, hyvä tekemään ruokaa ja todella rakas.





 Nadia; Nadian kanssa olen ollyt ystävä vuodesta 2005, me olemme matkustelleet yhdessä Bulgariaan ja Skotlantiin, ja ne matkat ovat kyllä olleet niin hauskoja, niitä ei ihan heti unohda.
Ollaan aika samalla aaltopituudella monissa asioissa, pidetään samoista asioista kans.
Nadia on hauska, söpö, kaunis, kiva, hyväkroppanen, hienot hiukset, huumorintajuinen.


Ida R; Meistä tuli ystäviä viime vuonna (2011). Ida on mukava, kaunis, hauska, fiksu ja huumorintajuinen, tässäkin syy miksi hänestä tuli tyttäreni kummitäti.

Minä, Maggis ja IDA!
Susanna; Suskin olen tuntenut vuodesta 2003, tai silloin me vielä juteltiin enemmän netissä kun livenä, pari vuotta siitä niin me alettiin hengailemaan yhdessä. Suski on kaunis, nappisilmäinen, raskaana (:D), hyväkroppanen, hauska, hassu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3