25.8.2012

Siivouspäivä

Tänä aamuna herättiin 7:00 ja kateltiin lastenohjelmia hetken, sitten mentiin sänkyyn makoilemaan, Ja isi tuli kotiin 8 aikoihin.
Sanoin hänelle vitsillä että hän voisi ottaa Julian ja mennä leikkimään sen kanssa olohuoneeseen, ja hän oli heti että "Joo voin mennä". Hämmästyin vastausta koska odotin että hän olisi halunnut nukkumaan. Ei kuulemma halunnut, sanoi että menee illalla sitten aikasemmin nukkumaan.
Sitten hän meni pelaamaan ja Julia katso sitteristä pelaamista.
10 aikaan Mankkua sitten alkoi kuitenkin väsyttää ja hän meni nukkumaan, suutuin kyllä pikkasen, koska olisi voinnut mennä sillon aamulla nukkumaan, nythän menisi koko päivä siihen että hän nukkuu.
Minä lähdin Julian kanssa kauppaan vaunujen kanssa, Julia istui koko matkan kauppaan, mutta matkalla kotiin häntä alkoi väsyttää, niin laitoin nukkumaan, hän nukkui vielä kotona parvekkeellakin.





Marietta-täti tuli meille ja tehtiin ruokaa, meidän lempparia eli Ranskalaisia ja Lihapullia :D.
Hän oli täällä koko päivän ja lähti vasta äsken kotiin.

Minä olen saannut jopa siivottua koko kämpän melkein. Imuroin lattiat ja pesin ne, pesin vessan ja parvekkeen.
Sitten siivosin pois kaikki tavarat jotka oli arkkupakastimen päällä, koska se lähtee huomenna uuteen kotiin. Ja jääkaappi lähtee kans pois, koska meille tulee JÄÄKAAPPIPAKASTIN!!! Anoppi hankki meille sellaisen.
Nyt pitäis vielä löytää joku halpa lipasto tuonne keittiöön pakastimen tilalle, muuten tulee näyttämään niin tyhjältä.

Joku tällainen olisi kiva.

Tänään on taas mennyt hermot Mankkuun tuhat ja sata kertaa, kun se ei voi tehdä täällä mitään, jos pyydän jotain tekemään niin "ei vielä", "kohta" ja ennenku se tekee ne niin minä olen jo ehtinyt tekee ne, koska haluan että ne tehdään heti. Sain mä hänet tyhjentämään ja täyttämään tiskikoneen ja yrittämään laittaa Julian nukkumaan, mutta Julia nyt on vielä sitä mieltä ettei väsytä.

Tekisi niiiiiiin mieli lähteä nukkumaan, koska tuntuu kun olisi sadan vuoden univelat, silmiä painaa ja olen ihan puhki. Mutta en silti halua mennä nukkumaan, odotan että saadaan Julia nukkumaan että minulla ja Mankulla alkaa oma-aikamme ja aletaan katsomaan elokuvaa ja muuten vaan ollaan yhdessä. Siitä onkin jo aikaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3