28.8.2012

Päivä 6 – Minun päiväni

Voisin kirjoittaa normipäivästä.

Aamulla herään Julian huutoon noin 7-8 aikaan.
Noustaan ylös ja laitan Julian sitteriin katsomaan lastenohjelmia, samalla kun minä käyn vessassa, puen päälle, annan kissalle ruokaa.
Sitten Julia haluu päikkäreille 9-10 aikaan, ja tapellaa hetken väsymystä vastaan.
Julia nukkuu puoli tuntia. Kun minä facebookkaan.
Sitten kun Julia herää, tehdään aamupesu ja puetaan päälle.
Sen jälkeen melkein joka päivä mennään kauppaan Maggiksen kanssa. ja sitten hengaillaan meillä tai heillä.
Ja jos ollaan Julian kanssa vain kahdestaan kotona, niin tehdään ruokaa isille joka tulee kotiin 15-17 aikaan.
17:00 tulee salkkarit joka on MUST TO SEE!
Isi laittaa Julian nukkumaan siinä 18-20 aikaan.
Sen jälkeen minä taas dataan ja Mankku pelaa tai on koneella ja 21 aikaan katotaan yleensä joku leffa.
Ettei ei täällä meillä oikein mitään ihmeellistä tapahdu.



Minullahan oli tänään se viimeinen ajotunti, ja se meni Täydellisesti, olispa ollut inssi :D.
Ajo-opettaja sanoi että minun pitää huomenna inssissä ajaa samalla tavalla. Ja hän sanoi että jos mokaan niin se varmasti johtuu siitä että olen liian hermostunut.
Toivottavasti menee siis hyvin huomenna kanssa.
Ville tuli tähän meille hengaa koulupäivänsä jälkeen, ja kohta Mikaelkin tulee kahvilla käymään ja Marietta tulee katsomaan BB:eetä minun kanssa koska hänellä ei ole tv:eetä, kun se tuli meille ja hän saa uuden.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3