20.8.2012

Julia on jo iso tyttö

Tänään nousin Julian kanssa n.7:30.
Mankkui nukkui 12:30 asti, koska oli menossa yövuoroon. Syötiin aamupalaa ja sitten laitoin nettiin myyntiin meidän arkkupakastimen, Tähän mennessä on ollut jo joitakin kiinnostuneita, yksi mies pyysi soittamaan, mutta Mankku saa hoitaa sen huomenna, kun tietää enemmän näistä jutuista.
Kävin kaupassa Maggiksen kanssa, samalla anoppini soitti ja kysyi että voiko tulla juliaa moikkaamaan, sanoin että "mene meille vaan Mankku on kotona ja mä oon iha kohta kotona."
Kotiin kun tulin, hän oli jo täällä :).
Ja ainiiiiiin,  Julia matkusti tänään vaunuissa isojen tyttöjen tavalla, eli olin nostanut selkänojan ylös ja Julia istui ja tykkäsi tosi paljon kun näki maailmaa :) Voisin huomenna ottaa kuvan siitä :).
Sitten Marietta tuli tänne ja oli täällä ilta yhdeksään asti.
Nyt istun täällä yksin ja katon Greyn Anatomiaa, ja olen koko yön yksin pitkään aikaan, Mutta pakko tottua, kun Mankulla on yövuoroja joka toinen viikko. Onneks minulla on Julia <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3