10.5.2016

Äitienpäivä

Tänä vuonna vietin 5 äitienpäivääni. 
Vietettiin äitienpäivää minun äitini kanssa jo lauantaina ja käytiin siellä kakkukahveilla. Tein tyttöjen kanssa hänelle lahja lapsilta, tiskirätti jossa oli kiva teksti "Maailmassa olet vain mummo, mutta meille olet koko maailma". Ja sit vein hänelle kukan.  Oltiin monta tuntia siellä ja istuttiin koko se aika ulkona terassilla ja lapset sai leikkiä pihalla.





Sunnuntaina lapset ja mieheni herättivät minut aamupalalla sänkyyn ja lahjoilla. Sara ja William oli tehny päiväkodissa jotain kukkia? Sain siis ruukut jossa kasvaa jotain, en vielä tiedä mitä, se jää nähtäväksi jos en vaa tapa niitä ennen sitä :D ja sain myös kortin joka esitti käsilaukkua. Julia oli tehny kortin missä oli kukka ja kuva hänestä. Mieheni osti minulle kukan <3 Muovisen koska oon niin huono noitten oikeitten kanssa.


Käytiin päivällä mun veljen synttärikahveilla ja sitten mentiin mummilaan. Siellä saatiin kaikkea namia ja saatiin kans olla ulkona. Lapset viihty. Sain anopilta myös ruusupuskan. Yritän kaikkeni ettei se kuole :D.

Julia, kummipoika ja Sara <3

Illalla käytiin vielä lasten isoisoäidin luona. 

Oli mukava päivä ja olen niin onnellinen että saan olla äiti. Rakastan mun lapsia ja tekisin mitä vain heidän puolesta.<3



2 kommenttia:

Kiitos kommentista <3