8.2.2013

Naapurissa

Julia viime yö meni paremmin taas, eli ei niin paljon heräilty kun mitä ollaan nyt kun kipeenä ollu.

22:30 - 5:45 - 9:00

Heti herättyämme, menimme suihkuun ja kylpyyn.. Musta tuntuu et Julia ei oikein välitä aamukylvyistä, istuu vaan vakavana siel eikä leiki :D. 
Käytiin kaupassa ja sitten mentiin naapuriin leikkimään.

Vähän vanhempi kuva :D. Mut tässä puen Julialle ulkovaatteet päälle kun ollaan menosa kotiin ja E varmaan luulee et me leikitään junaa tai jtn :D.
Naapurin kaveri oli ostanu hänen tyttärelleen mekon 1 vuotis syntymäpäivälle mutta se olikin liian pieni, niin naapuri toi sen mulle et saisin sovittaa sen Julialle, ja se oli pikkasen iso, eli on varmasti sopiva 2 kk päästä, ja mekko on aivan ihana <3 Ja minä siis ostan sen häneltä


Mieheni pääsi tänään kotiin jo 17 aikaan :) Mikä oli ihanaa. Ja saatiin Julia nyt jo nukkumaan, eli nyt alkaa meidän laatu-aika, ja aiotaan kattoo leffaa ja vain olla.

Vähän mua alko tänää suututtaa toi mun mies, kun meijän pitäis ostaa Julialle Stonzit nyt kevääks, et olis joskus vedenkestävät kengät, ja en viitti ihan kenkäkenkiä ostaa jos hän ei kävellekkään.. ja mies valittaa siitä että meillä ei ole varaa.. Sori vaan mut pakko olla.. koska Julia ei todellakaan istu vaunuissa vaan koko kevään. Ja mitä vittua se mies mulle valittaa, se ei oo ostanu Julialle tähäänkä asti mitään, vähän makso vaunuista ja vaippoja ruokaa mutta kaikki vaatteet mä olen ostanu. Eli nyt menee varmaan niinkin et mä maksan nämä stonzitkin. Jos mun äiti ei olis ostanu meille sen turvaistuimen, meillä ei olisi sitäkään vielä, eikä varmaa oltais hankittukkaan moneen vuoteen jos mun miehestä olis kii!
Miks ees keskustelen hänen kanssa näistä asioista.. sen kun meen ja hankin. niin ei tarvii turhaa kinata.
Jotkut kurahanskat pitäis kans löytää..



Huomenna sitten aamuvuoroon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3