12.2.2013

Avautuminen

Kello on 1:07 yöllä, ja mä oon vieläkin hereillä....
Miellessä pyörii liikaa asioita ja sen takia en osaa nukkua..
Yks rakas ja tärkeä ihminen meille on tässä vähän ajan sisällä tehny kaikkea pahaa meille, ja pahoittaa kokoajan uudestaan ja uudestaan mun mielen.. En tiedä mitä olen tälle ihmiselle tehny että hänen pitää kohdella mua näin huonosti.
Hän yrittää jotenki väittää minulle että olen huono äiti ja että aiheutan vaan pahaa lapselleni, minun vika että Julia on kipee, ja että kaikki on minun vikaa.. puhuu paskaa mun selän takana, yrittää kääntää mun miehenkin mua vastaan, ja kaiken tämän hän tekee vielä mun selkäni takana. Mua väsyttää ja tuntuu et haluaisin vaan antaa periks. En kaipaa mitään tällasta mun elämään juuri nyt.
hän myös jankuttaa minulle meidän raha-asioista ja siitä miten kirjoitan paskaa mun miehestä mun blogissa... VOI EI, kerran kirjoitin jtn huonoa mun miehestä... Ja sit mieskin ottaa siitä nenilleen. Olis onnellinen että en kirjoita IHAN kaikkea tänne!
Ja tämä toinen henkilö kans!
Jos kirjoittaisin tänne kaiken olisin yhtä lapsellinen kun hän! Ja en alistu siihen, osaan sentään käyttäytyä kun ikäiseni!

Me ei Julian kanssa kaivata ihmisiä meijän elämään jotka tahtoo meille pelkkää pahaa! Huolehtis vaan omista asioista, eikä tarvii tunkee nokkaansa muitten elämään. ja vielä kehtaa haukkua muita ihmisiä, että ne ovat ne pahat! HÄPEÄIS!

Kiitos ja Anteeks. Mut oli pakko avautua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3