1.2.2013

Julialla kuumetta ja mammalla muita ongelmia :D

Julia nukahti eilen 21 aikaan.
Heräsi ensimmäisen kerran 00:30 jolloin kokeilin antaa tuttia, mutta ei kelvannu, huuto alko taas kun olin menossa huoneesta ulos.. Annoin maitoa, ja heti kun oli juonnut hetken niin huuto jatku. 
Otin tytön ylös ja mentiin sohvalle jossai juotin hänelle maitoa ja sitten  laitoin tutin ja yritin heijata uneen. Julia sitten nukahti syliini ja hetken päästä vein hänet sänkyyn, missä hän tottakai sitten heti heräs ja huuto jatkui.. Laitoin tutin ja menin takas sänkyyn ja koitin että jos lopettaa huutamisen ja jatkaa unia.. no eihän hän sitten lopettanu huutoa, menin taas antamaan maitoa ja tuttia ja kaikkea, mutta mikään ei kelvannut.. Sitten ajattelin että annan lääkettä jos on pipi jossain.. 
Sit käskytin miehen sohvalle ja otin Julian mun mukaan meijän sänkyyn, sitten nukahti. Mutta Julia liikkuu tosi paljon unissaan ja vaihtaa kokoajan asentoa ja sitten alko huutaa aina 5 min välein... Joskus 3 jälkeen sitten nukahti lopulta.

Sitten heräsimme 7 ja Julia alko kiipeilemään mun päällä, ja tajusin ettei se saa unta enää täs. Vein siis hänet omaan sänkyyn jossa sitten onneks nukahti ja heräs vasta 9:30.
Oli kyllä pikkasen väsyny mutta ei silleen että nukahtais enään. Mentiin molemmat suihkuun ja sen jälkeen lähdettiin Julian kummitädin luokse naapureitten kanssa.

sain Julian siellä nukkumaan ja nukkui noin tunnin.Heräs ja oli pirteen ja iloisen näköinen.
Mutta yhtäkkiä lässähti taas ja näytti tosi väsyneeltä ja otsa oli ihan kuuma :(

Lähdettiin sitten kotiin ja mittasin Julian kuumeen täällä kotona ja näytti 38,6 astetta kuumetta. :(
Annoin lääkettä ja maitoa kun näytti niin väsyneeltä vaik nukku autossa.

Nyt hän kuitenki leikkii tossa lattialla leluillaan :).

Sitten tapahtu tänään kans toinen juttu..

Esimieheni soitti tossa 16:05 ja kysy et missä olen ja että minulla pitäisi olla iltavuoro (16-24) Olin ihan että häh? ja olin kirjoittanu ylös et mulla vuoroja LA ja SU koska olin sanonu pomolle että voin vain tehdä vklp töitä.
No siellä kuitenki luki että mulla on PE ja LA töitä... :o
Ja sitten esimies kysy et pääsenkö mitenkää nyt tulemaan kuitenki. Ja enhän mä pääse kun mieheni on vielä töissä ja tulee vasta illalla kotiin.
Enmä kyllä tajuu et mitä se pomo on ajatellu.. Varmaan jotenki et voin tehdä Pe iltaa kans. Mutta enmä nyt vaan voi kun mies tulee sillonkin aina myöhään.

No toivottavasti saavat nyt jonkun toisen sinne tuuraamaan. Kun nyt kävi tälleen :/.

Mutta nyt mulla ei siis ole sunnuntaina vuoroa, kun mä taas luulin niin. Mutta ihan hyvä sekin, koska sillon on serkun tytön ristiäiset, niin mun ei tarvii lähtee kesken niitä pois, vaan voin jäädä loppuun asti :).
Mutta huomenna meen ainakin töihin.

Mittasin oman lämpöni ja se oli 36,8, toivottavasti mulle nyt ei oo tulossa mitään kuumetta tai mitään.. :o Meen vaikka sitten kuumessa töihin koska olin jo kaks viikkoo sitten kipeenä kun olisi ollu töitä.

Mutta joo, ei mulla muuta tälläkertaa. 

XoxoDiana.

Mutta joo, ei mulla muuta tällä kertaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3