23.2.2013

Geelikynnet

Eilen miehellä oli vapaapäivä eli nukuttiin koko perhe pitkään ja noustiin vast 9:30.♥ Teki kyllä hyvää.
Ei me ehditty kauaa olla hereillä kunnes Julia kummitäti ja setä tuli kylään. Olivat meillä niin kauan että oli jo aika alkaa pakata Julian kamat kasaan ja viedä hänet mummolaan taas yökylään.
Onneks Julia viihtyy siellä hyvin ja ilomielin lähtee sinne :).

Illalla mentiin sitten tyttöjenkaa syömään Amarilloon (ja mua niiin harmittaa ettei tullu mitään kuvia otettua :(..) Mutta mä söin hampurilaisaterian ranskalaisilla ja sinihomejuusto dipillä♥ oli hyvää. 
Sen jälkeen mentiin ajelemaan ja ajeltiin monta tuntia ympäri Porvoota ja naurettiin ja puhuttiin kaiken maailman menoista.
Sitten jossai vaihees rupes väsy iskemään, ja ajateltiin et on aika lähteä kotiin, niin kaveri soitti poikaystävälleen joka oli menossa tupakalle mun miehenkaa niin mentiin sitten sinne moikkaa niitä. Ja sitten sen jälkeen lähdimme kotiin.
Ja mieheni tuli aika nopeasti perässä :).

Mentiin molemmat kiltisti nukkumaan joskus 1 aikaan ja herättiin tänään 10 aikaan.

Mä menin 12 aikaa kotoota kun mulla oli aika kynisenlaittoon (geelikynnet), mun mies makso ne synttärilahjana mulle ♥ Ja Metta-täti tuli mun mukaan sinne seuraks.
Minä kun puren kynsiä niin nautin nyt näkemästäni, kun otin aika taviskynnet, tai siis haluaisin että näyttävät niin normaalilta kun mahdollista ja enkä halunnu niiiiiin pitkiä. Niin nää näyttää ihan oikeilta :).

Me tilattiin miehen kanssa pizzaa, ja nyt odotamme pizzoja. :D

Huomenna sitten aamuvuoroon ja sen jälkeen viettämään pikkuveljen synttäreitä Helsinkiin. :)

XoxoDiana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3