20.2.2013

Koko kylä kävi kylässä :D

Tämä päivä on tuntunu tooooooodella pitkältä.
Noustiin Julian kanssa 9
Puol 11 aikaa naapuri tuli poikansa kanssa tähän + Metta-täti.
Julian kummitäti tuli 12 aikaan.
Meidän oli tarkotus sisustaa ja laittaa Julian huone kuntoon. Saatiin me se jotenki kuntoon, mut viel pitäis saada yks taulu sienälle ja kaks hyllyy. Mutta se on vaikeeta kun ei ole poraa eikä ainakaa sellasta jolla voi porata kiviseinään.
Ihanaa kun Jullen kaikki lelut on nyt hänen omassa huoneessa eikä keskellä meidän olkkarinlattiaa. Ei mua haittaa kuitenkaa jos Julia tuo sinne jtn leluja, kuhan nyt kaikkia tuo :D.

Myöhemmin tuli myös kummitädin yks hyvä ystävä käymään tupakalla ja minun serkkuni tuli myös vauvansa kanssa. Eli koko kylä ollu taas kylässä :D.

Kaikki lähtivät 15 aikaa. Mä aloin kattomaan tallennettuja sarjoja digiboksilta ja Julia leikki eka hetken omassa huonessaan.
Kunnes kyllästyi ja tuli kiusaa äitii :D.

Julia on tänään myös ottanu pari askelta ♥.

Julia myös eilen oppi yhden uuden sanan; "Hoppa" Joka on ruotsia ja tarkoittaa hyppää.
Laitoin kato Julian olkkarinpöydälle ja yritin sanoa hänelle että hyppää mun syliin kun istuin lattialla hänen alla.
Niin hokesin kokoajan "hoppa,hoppa..." Niin Juliakin "oppa, oppa.. ppa ppa" ;)
Tänään sama juttu♥!

Julia kyllä nyt kehittyy sellasta vauhtia. :)

Mä en tänään käynny kaupassa, niin meil ei ollu mitään ruokaaineksia kotona, eli mies oli ihana ja ehdotti et toisi meille mäkkiruokaa! Namnam!

Julia meni jo 20 nukkuu, saa siis nähä monelta huomenna noustaan..

Miehen kans kattottii leffaa ja sitten hän meni nukkumaan. Oon mäki jo sängyssä, mutta en nuku -.- Ei vaan väsytä! Aamulla sitten kyllä! -.- :D

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3