29.4.2013

Viikonloppu + lapsi messut

Ja viikonloppu tuli ja meni ja taas vaan liian nopeasti.. ja mä olin viel Lauantaina ja Sunnuntaina iltavuorossa. Selkä ei vaan paljoa jaksa raskaana, selkä oli ihan loppu molemmat illat työvuoron jälkeen, ja jalat kans ! :(
Ja ens viikonloppuna taas molemmat päivät iltavuoro :( Vihaan iltavuoroa, kun pääsee niin myöhään kotiin.
Eilenkään en oikee meinannu saada unta kun tulin kotiin 00:30. Pyörin sängyssä 2 asti, ONNEKS Julia tajus nukkua 8:30 asti :D.

Julia on nyt nukkunu 6 yötä putkeen kokonaisia öitä <3
Kiitokset taitaa mennä puurolle, alettiin antaa normipuuroa.
Julia menee myös tosi hienosti nukkumaan nykyään, tarvii vaan laittaa sänkyyn ja sinne nukahtaa heti!, Tästä kiitokset menee Heynille joka oli kirjoittanu miten tekivät heidän tyttärensä kanssa TÄSSÄ postauksessa! :)Kiitos vinkeistä :).


Perjantaina kävin Lapsimessuilla, äitini, siskoni ja serkkuni kanssa. Ei ollu kyllä niin kivat kun olin odottanut, mutta oli siel sentään jtn :).

Sen jälkeen mentiin mun äidin luokse, ja sitten jätin Julian sinne yöhoitoon kun itse menin kotiin.

Illalla kokkasin pari tuntia hyvää ruokaa minulle ja miehelleni :) Tein palapaistista kastiketta ja muussia ja salaattia :).
Oli kyllä TODELLA hyväää! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista <3