24.9.2015

Tuliaisia Tallinnasta

Mummo kävi työreissulla Tallinnassa. Kun tuli kotiin hänellä oli meille tuliasia. Tai no, minun tuliainen oli kyllä sellanen jonka käskin hänen ostaa sieltä minulle.

Tytöt saivat tuollaisia isoja "säästöpossuja" jossai oli nallekarkkia ja sitten pienet my little pony ponit :).

Mä oon pitkään halunnu michael kors laukun, mutta eihän mulla ole mitenkään varaa maksaa niin paljon kun se maksaa aitona, eli tyydyn tähän feikkilaukkuun. Laukku on juuri sopiva että saan sinne mahtumaan lasten tavarat ja omat tavarat.


 William sai lundmyr of sweden tutin ja nokkamukin, viimeksi hän sai tuttipullon joka kans kuuluu näin. Nää on vaan niiin ihanat <3


Kiitoksia mummolle lahjoista <3


7 kommenttia:

  1. Ei ei ei ei feikkiä! Jos ei ole varaa aitoon niin älä osta ollenkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se menee! Mut kun laukku on silti ihana faikka feikki! Yritän kyl ylipuhua miehen et ostais joululahjaks sen aidon ;)

      Poista
  2. Noi laukut on kyllä nykyään tosi suosittuja. Lähes jokatoisella on tuollainen, ja yleensä juurikin feikki, vain harvalla on varaa maksaa aidosta. Pitää olla aikamoinen laukkufriikki että laittaa laukkuun 300-400€. Toki kyllähän tuon laadun huomaa aidossa erittäin hyväksi, mutta ei nämäkään ihan surkeata laatua ole nämä feikit :) Oletteko te ikinä olleet lasten kanssa laivalla? Tai muualla ulkomailla? Onko harkinnassa ollut mennä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu, on kyllä kallis tuo aito, mutta laatu kans on hyvä.. että kyllähän se ajaa asiansa se hinta.. kai? :D
      Ei olla koskaan oltu ulkomailla lasten kanssa. Mä en tiedä uskallanko mennä noitten kanssa vielä. Pelkään että mitä siitä tulis. Mut oon kyl miettiny jos esim ensi kesänä menis tallinnaa, haluaisin käydä lasten kanssa tallinnan eläinpuistossa. :)

      Poista
    2. Etelänmeno saa odottaa että ne on isompia, silleen että neki muistais sen matkan :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Joo :) Julian pieni säästäpossu onkin jo kohta täynnä, näihin mahtuisi vähän enemmän kolikoita :)

      Poista

Kiitos kommentista <3